معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران در جمع مسئولان مشاوره مناطق ۱۹ گانه:

برنامه‌های حوزه مشاوره باید به شادابی و نشاط و تغییر رفتار در دانش‌آموزان مدرسه بیانجامد

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران از تلاش مشاور در مدارس گفت که باید در مدرسه تلاش کند شکار لحظه‌ها داشته باشد و دانش‌آموزان مشکل‌دار را با تعامل شناسایی کند و برای رفع مشکلات آنان تلاش و اهتمام جدی داشته باشد.

کد مطلب: ۸۶۵۳۵۱
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌های حوزه مشاوره باید به شادابی و نشاط و تغییر رفتار در دانش‌آموزان مدرسه بیانجامد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش، عبدالرسول کریمی در جمع مسئولان مشاوره مناطق 19 گانه شهر تهران گفت: وظیفه حساسی را با توجه به آسیب‌های اجتماعی در پیش رو داریم. لذا باید علاوه بر وظایف سازمانی برنامه‌هایی را در مدارس تعبیه و فراهم کنیم که به شادابی و نشاط در مدرسه بیانجامد و تغییر رفتار در دانش‌آموزان را به وضوح مشاهده کنیم.

کریمی افزود: باید مشاور در مدرسه تلاش کند شکار لحظه‌ها داشته باشد و دانش‌آموزان مشکل‌دار را با تعامل شناسایی کند و برای رفع مشکلات آنان تلاش و اهتمام جدی داشته باشیم.

او اعلام کرد: مناطق 19 گانه هرکدام باید کار خلاقانه‌ای در منطقه خود داشته باشند چون مشاور باید پویا و شاداب و فعال باشد یکی از وظایف اصلی اداره کل نیز توانمندسازی همکاران است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران افزود: در این جلسه که در مرکز مشاوره توحید برگزار شده بود؛ بابلی رئیس اداره مشاوره شهر تهران نیز در مورد اهمیت توانمندسازی مشاوران نکاتی را بیان کرد و به سئوالات همکاران مشاور در مورد مسایل مختلف پاسخ مقتضی داده شد.

مقرر شد مناطق 6 و 17 نیز مراکز مشاوره خود را در اسرع وقت افتتاح کنند تا دانش‌آموزان بتوانند از خدمات راهنمایی و مشاوره بهره مند شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار