مدیرکل آموزش و پرورش استان :

پاسداشت یاد ، نام شهدا و انسجام داخلی مهمترین عامل ایستادگی در برابر دشمنان است

زنجان(پانا)-مراسم یادواره شهدا با عنوان قرمز طلایی در دبیرستان شاهد بهار ایمان ناحیه دو برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۵۳۴۷
لینک کوتاه کپی شد
پاسداشت یاد ، نام شهدا و انسجام داخلی مهمترین عامل  ایستادگی در برابر دشمنان است

مریم رشتچی مدیرکل آموزش و پرورش استان درمراسم یادواره شهدای دبیرستان شاهد بهار ایمان که با عنوان قرمز طلایی برگزار شده بود گفت: پاسداشت یاد و نام شهدا و انسجام داخلی مهمترین عامل در ایستادگی در برابر دشمنان است.

وی با اشاره به رشادتهای 8 ساله شهدا و ایثارگران در طول جنگ تحمیلی، این رشادتها را مایه ثبات و استقرار نظام اسلامی خواند و افزود: امروز باید از شهدا درس بگیریم چرا که راه آنان، ادامه راه سیدالشهدا و کربلا بود و در این صورت است که می توانیم پرچم اسلام را در جهان برافراشته نگه داریم.

رشتچی شهدا را عامل نجات از هرگونه سرسپردگی و عقب ماندگی توصیف کرد و اظهار داشت: با توسل و تمسک به شهداست که راه هر گونه تعدی و نفوذ به کشور ما بسته خواهد شد و استقلال و ارزش های اسلامی ما حفظ خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با تقدیر از برگزار کنندگان مراسم گفت: دانش آموزان باید با مطالعه و جستجو در منابع موجود در مدرسه و آگاهی از وصایای شهدا ، راه پیشرفت و ترقی را بیشتر و سریعتر از قبل طی کنند و به ارزش های انسانی و دینی پایبند بمانند.

گفتنی است در این مراسم که با حضور خانواده های شهدا و مسئولین آموزش و پرورش برگزار شد، دانش آموزان به مرثیه سرایی و اجرای نمایش های آئینی پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار