1550 مدرسه استان بوشهر انتخابات شورای دانش آموزی برگزار کردند

بوشهر(پانا)_ بیست و یکمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی روز سه شنبه همزمان با سراسر کشور در یکهزار و 550 مدرسه استان بوشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۵۲۴۱
لینک کوتاه کپی شد
1550 مدرسه  استان بوشهر انتخابات  شورای دانش آموزی برگزار کردند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در آیین آغاز این انتخابات در دبیرستان دخترانه حجاب بوشهر گفت: انتخابات شورای دانش آموزی مشق و تمرین مردم سالاری برای راهیان و صاحبان فردای کشور است.

مجید خورشیدی افزود: این انتخابات شروع مشق آموزش دموکراسی است و دانش آموزان با بهتر گزینی و برگزاری انتخابات سالم درسی مهم به جامعه پیرامونی خود می دهند.

وی خطاب به دانش آموزان بیان کرد: با خودتان عهد ببندید که به بهترین فرد رای بدهید و هرکاندیدایی که هدیه ای داد هدیه را قبول ولی به کسی رای بدهید که صلاحیت و کاندیدای بهتری باشد.

خورشیدی گفت: یکی از مسائل مهم کشورها در جهان امروز نحوه اداره کشور است و بهترین راه برای این کار بهتر گزینی است که باید این کار را از کودکی به فرزندان این سرزمین آموخت.

وی یادآور شد: براساس قانون اساسی همه نهادهای مهم تصمیم گیر در کشور به نحوی با نظر مردم انتخاب می شوند و این بیان دموکراسی حاکم بر کشور است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: هدف از برگزاری انتخابات شوراهای دانش آموزی آموزش شیوه بهتر گزینی به دانش آموزان است تا در آینده در انتخاب های خود بهترین ها را برگزینند.

وی تاکید کرد: شوراهای دانش آموزی به معنی خودباوری، مشورت، مشارکت جویی، مسئولیت پذیری و تصیم سازی است که تلاش می شود دانش آموزان به این تعریف ها برسند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار