شورای دانش آموزی یک دارایی در مدرسه است

بوشهر(پانا)_ معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت : یکی از هدف های آموزش و پرورش استفاده از ظرفیت همه تشکل هاست که شوراهای دانش آموزی نمونه ای از آنهاست .

کد مطلب: ۸۶۵۲۳۸
لینک کوتاه کپی شد
شورای دانش آموزی یک دارایی در مدرسه است

سیروس فتحی بیان داشت : امسال انتخابات شوراهای دانش آموزی در یکهزار و 550 مدرسه و برای 152 هزار دانش آموز پایه سوم ابتدایی تا دوازدهم برگزار می شود که از این شمار 74 هزار و 500 دانش آموز دختر و 77 هزار 500 دانش آموز پسر هستند.

فتحی افزود : امسال 12 هزار و 500 دانش آموز دختر و 14 هزار و 500 دانش آموز پسر داوطلب عضویت در انتخابات شورای دانش آموزی هستند که از این شمار 11 هزار و 500 دانش آموز به عنوان اعضای شورای دانش آموزی مدرسه های این استان انتخاب می شوند.

فتحی با بیان اینکه شورای هر مدرسه براساس تعداد دانش آموز، 5 تا 11 عضو اصلی و علی البدل دارد تصریح نمود : انتخابات شورای دانش آموزی در نوبت صبح ساعت 8:30 و در نوبت بعد از ظهر ساعت 14 برگزار می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی به صورت الکترونیک در برخی مدرسه ها گفت: امسال مدارسی که قابلیت اجرای انتخابات به صورت الکترونیکی دارند از این شیوه استفاده کنند.

فتحی گفت : با توجه به نقش شوراهای دانش آموزی در آموزش تصمیم گیری به کودکان و نوجوانان فراهم کردن شرایط لازم برای انجام تبلیغات دانش آموزی ضروری است.

فتحی خاطر نشان کرد : شورای دانش آموزی یک دارایی در مدرسه است که در صورت جدی گرفتن از جانب مسئولان می توانند با هم افزایی مثبت در بین دانش آموزان، کمک قابل توجهی به مدیران مدرسه باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار