مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز:

احیای نقش تربیتی خانواده به عنوان اولین کانون تربیتی ضروری است

قاسمی ، مدیر کل آموزش و پرورش در مراسم متمرکز استانی هفته پیوند اولیا و مربیان ،احیای نقش تربیتی خانواده به عنوان اولین کانون تربیتی را ضروری دانست و اولیا و مربیان را دو بال تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش برشمرد و خواستار ارتباط ، همفکری و هم اندیشی بیشتر بین اولیا و مربیان شد .

کد مطلب: ۸۶۵۰۴۳
لینک کوتاه کپی شد
احیای نقش تربیتی خانواده به عنوان اولین کانون تربیتی ضروری است

البرز (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش در مراسم متمرکز استانی هفته پیوند اولیا و مربیان که در دبیرستان دخترانه شرافت ناحیه 1 کرج برگزار شد ،اظهار داشت : احیای نقش تربیتی خانواده به عنوان اولین کانون تربیتی ضروری است

وی افزود : اولیا و مربیان دو بال تعلیم و تربیت درآموزش و پرورش هستند که همفکری و هم اندیشی بیشتر بین آنان عامل رشد و ارتقاء سطح کیفی تربیت و آموزش در میان دانش آموزان خواهد شد .
وی در ادامه با بیان اینکه پیوند اولیا و مربیان در مدارس باعث رشد و بالندگی دانش آموزان می شود افزود: بذر تربیت فرزندان در بستر خانواده کاشته می شود و شکل گیری و پرورش آن با معلمان و مربیان است لذا پیوند و تعامل بین نهاد خانواده و مدرسه موجب رشد و شکوفایی این بذر و تبدیل آن به درختی پر ثمر خواهد شد .

قاسمی در ادامه با اشاره به نقش اولیا و مربیان از چگونگی تربیت فرزندان سخن گفت و تاکید کرد: با شعار نمی شود فرزندانمان را تربیت کنیم و راه نهادینه نمودن اصول تربیتی و اخلاقی در میان دانش آموزان ، از خانواده شروع می شود و در مدرسه به تعالی می رسد .

وی در پایان با اشاره به اینکه تربیت الهامی است نه انشایی، از لزوم شاد زیستی دانش آموزان در مدارس سخن گفت و از مربیان و معلمان خواست تا زمینه ایجاد شور و نشاط هر چه بیشتر دانش آموزان را فراهم نمایند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار