استاندار سیستان و بلوچستان: دولت تدبیر و امید تسهیلات اشتغالزایی خوبی برای این استان پیش بینی کرده است

زاهدان(پانا) - استاندار سیستان و بلوچستان در دیدار با فرماندار، ائمه جمعه و جماعات، علما و معتمدان، بخشداران و شوراهای خاش گفت: دولت تدبیر و امید تسهیلات خوبی برای توسعه، آبادانی و کمک به ایجاد اشتغال در این استان پیش بینی کرده است

کد مطلب: ۸۶۴۷۳۳
لینک کوتاه کپی شد
استاندار سیستان و بلوچستان: دولت تدبیر و امید تسهیلات اشتغالزایی خوبی برای این استان پیش بینی کرده است

سید دانیال محبی اظهار کرد: طرح‌های حمایتی خوبی برای سیستان و بلوچستان مصوب شده که با نگاه بلند دولت و مشارکت مردم در حوزه های مختلف صید و صیادی، تجارت مرزی، رونق کشاورزی، گردشگری و غیره می توان از ظرفیت های این استان بهره برد.
وی ادامه داد: ظرفیت های شهرستان خاش در حوزه های مختلف برجسته است که وجود علما، طوایف و تکثر قومیت ها با ویژگی های بارز وفاداری به اسلام، کشور و هوشمندی و بصیرت، مرزداری، شجاعت و انقلابی بودن تاکنون توانسته به توسعه منطقه کمک کند.
استاندار سیستان و بلوچستان ابراز داشت: با هم بودن و حمایت مردم از مسئولان در بسیاری از امور گره گشا بوده و قابلیت های توسعه ای را ارتقاء داده است.
وی ادامه داد: مشارکت در کارها و اخذ تصمیمات جمعی و بهره گرفتن از ظرفیت های مرزی، تجاری و کشاورزی سبب ارتقای شاخص های خدمات می شود.
محبی ضرورت تشکیل شرکت های تعاونی و معرفی برندهای خاش در حوزه های نخیلات، شترداری و غیره در منطقه را یادآوری کرد.
وی افزود: از تمام افراد دارای نفوذ، صاحبان تریبون و بزرگان می خواهیم برای جوانان وقت بگذارند و به فکر تامین نیازهای آنان باشند و دولت نیز برای حل مشکلات آنان پای کار است.
محبی در ادامه تاکید کرد: خشکسالی های 2 دهه به مردم سیستان و بلوچستان خسارت های فراوانی وارد کرده و دولت نگاهی ویژه به این استان دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار