ساعاتی پیش

سقوط خودروی حامل دانش آموزان روستایی به دره در جاده لالی به روستای تراز

لالی (پانا) - امروز صبح در حادثه ای تلخ خودروی حامل دانش آموزان روستایی در لالی به دره سقوط کرد .

کد مطلب: ۸۶۴۵۵۰
لینک کوتاه کپی شد
سقوط خودروی حامل دانش آموزان روستایی به دره در جاده لالی به روستای تراز

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لالی در گفتگو با پانا آمار دانش آموزان این خودرو را 15 نفر اعلام کردو افزود : در اتفاقی که امروز در جاده لالی به روستای تراز رخ داد خودروی مینی بوس حامل دانش آموزان به دره سقوط کرد و تعدادی از مسافران آن که دانش آموز بودند مصدوم شدند .وی ادامه داد: این سانحه بر اثر بی احتیاطی راننده و نامناسب بودن جاده در ابتدای مسیر روستای تراز و در نزدیکی روستای بنه سرخی اتفاق افتاده است .

مصطفی فاریابی در خصوص اعزام برخی از مصدومان با بالگرد اظهار کرد: در این حادثه تعدادی از دانش آموزان دچار مصدومیت شده که 6 نفر آن ها سریعا توسط آمبولانس و 4 نفر دیگر از طریق اورژانس هوایی جهت رسیدگی و طی مراحل درمانی و مراقبت های بیشتر به بیمارستان های مجهز اهواز اعزام شدند .

دربد وقوع این سانحه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان از ابتدا در محل حادثه و بیمارستان حضور پیدا کرده بود وطی هماهنگی های ویژه با مدیر کل آموزش و پرورش استان و دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور روند ارسال بالگرد و آماده سازی بیمارستان و پزشکان متخصص جهت رسیدگی به مصدومان تسریع شد.

گفتنی است این دانش آموزان که از روستاهای بخش ِهتی جهت تحصیل در تنها هنرستان کارودانش شهرستان لالی به شهر رفته بودند که در بازگشت به روستاهای خود با انحراف خودرو از جاده دچار این حادثه شدند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار