مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل:

برنامه های تحصیلی دانش آموزان در سایه پیوند اولیا و مربیان تحقق می یابد

اردبیل (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: پیشبرد برنامه های تربیتی و تحصیلی دانش آموزان در سایه پیوند اولیا و مربیان و با پیگیری مستمر آنان در راستای بسیج منابع و فراهم نمودن امکانات مورد نیاز مدارس محقق می گردد .

کد مطلب: ۸۶۴۴۶۶
لینک کوتاه کپی شد
برنامه های تحصیلی دانش آموزان در سایه پیوند اولیا و مربیان تحقق می یابد

احمد ناصری در آیین بزرگداشت هفته پیوند اولیا و مربیان درهنرستان دخترانه نرجس نیارآموزش وپرورش ناحیه 2 اردبیل اظهارداشت: از مهمترین سیاست های آموزش و پرورش جلب مشارکت اولیا وبرقراری تعامل دوسویه و سازنده خانه و مدرسه در برنامه ریزی های آموزشی و تربیتی مدارس و تحقق اهداف نظام سند تحول بنیادین است .

وی افزود: حضور اولیا در مدرسه در راستای سازگاری و هم سویی اولیا با مدرسه برای پیشبرد برنامه های تربیتی و تحصیلی دانش آموزان است و این امر در سایه پیوند اولیا و مربیان و با پیگیری مستمر و منظم آنان جهت بسیج منابع و فراهم نمودن امکانات مورد نیاز دانش آموزان و مدارس محقق می گردد .

مدیرکل آموزش و پرورش استان خاطر نشان کرد: اولیا با مساعدت های مادی و معنوی شان می توانند در اجرایی نمودن اهداف و برنامه سالانه مدیرو برنامه ریزی های آموزشی و پرورشی مدارس همراه مدیر مدرسه باشند و از طریق ایجاد ارتباط موثر و سازنده با سایر ارگانها در جهت ارتقاء جایگاه علمی،آموزشی،تربیتی و امکانات مدارس گام موثرتری بردارند .

ناصری با اشاره به این که اولیا می توانند بازوان توانمند حمایتی مدیر و پل ارتباطی موثر بین مدرسه با مسئولان و ارگانهای ذیربط باشند ، اظهار امیدواری کرد: در سایه تعامل موثر اولیا و مربیان ، شاهد تربیت دانش آموزانی عزتمند و مدیران لایق و توانمند برای نسل آینده جامعه اسلامی مان باشیم .

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 اردبیل نیز ترویج و تقویت فرهنگ مشارکت جویی دراولیای دانش آموزان و تبیین جایگاه انجمن اولیا و مربیان در نظام تعلیم و تربیت و ایجاد سبک زندگی اسلامی را از مهم ترین اهداف برنامه های هفته پیوند عنوان کرد .

یوسف احمدی ضمن تاکید بر تعامل موثر میان اولیا و مربیان اظهار کرد: هفته پیوند اولیا و مربیان، بهترین و مناسب ترین فرصت برای فراهم کردن زمینه های تحقق همکاری و همدلی میان خانه و مدرسه است .

گفتنی است :در حاشیه این مراسم مدیر کل آموزش و پرورش استان با حضور در نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزان هنرستان نرجس نیار از آثار دانش آموزان و هنرآموزان این هنرستان بازدید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار