خیز مس کرمان برای صدرنشینی در روز اولین‌های تاریخ

تهران (پانا) - در دیدارهای روز پایانی از هفته نهم لیگ آزادگان مس کرمان به دنبال صدرنشینی است اما شاگردان فرهاد کاظمی و اکبر میثاقیان در تلاش برای رسیدن به رده چهارم جدول هستند.

کد مطلب: ۸۶۴۴۲۲
لینک کوتاه کپی شد
خیز مس کرمان برای صدرنشینی در روز اولین‌های تاریخ

نهمین هفته از مسابقات لیگ آزادگان امروز در حالی به پایان خواهد رسید که مس کرمان فرصت خوبی برای رسیدن به صدر جدول دارد و 6 تیم برای اولین بار در تاریخ روبروی هم قرار خواهند گرفت.

ملوان بندرانزلی - فجرسپاسی شیراز / 15

ملوان بدون سرمربی - مجید صالح (ایران)

پروژه فرار قدیمی‌ها از بحران

بدترین دوران برای ملوان بندرانزلی در حال سپری شدن است و هواداران این تیم روز به روز غمگین‌تر از گذشته می‌شوند؛ آنها که در روزهای ابتدایی هفته حکم اخراج فرهاد پورغلامی را توسط مدیران ملوان صادر شده دیدند با 6 امتیاز منفی که از حکم فیفا نصیبشان شد با داشتن 3 امتیاز در قعر جدول رده‌بندی حضور دارند و با ادامه این وضع شاید این تیم هم به جمع پاس و راه‌آهن در دسته دو و سه اضافه شود.

ملوان امروز در حالی از فجر سپاسی پذیرایی خواهد کرد که در دیدارهای خانگی این فصل خود برد نداشته و 5 بازی رسمی بدون برد در کارنامه‌اش ثبت شده است. این در حالی است که در سمت مقابل فجرسپاسی هم با 5 امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار گرفته و روزگار خوبی ندارد. همان‌قدر که ملوان در دیدارهای خانگی ناکام بوده، فجر سپاسی هم دیدارهای خارج از خانه این فصلش بدون برد بوده است.

انزلی کابوس 16 ساله فجر سپاسی

در تاریخ دیدارهای روبرویی که دو تیم داشته‌اند شیرین‌ترین نکته امیدوارکننده برای ملوان این است که آنها در یازده بازی آخر روبرو که میزبان بوده‌اند از سد فجر سپاسی عبور کرده‌اند. به عبارت دیگر ملوان 16 سال است در انزلی به فجر سپاسی نباخته و البته هیچ‌گاه بازی دو تیم در این شهر مساوی نشده است.

نود ارومیه - شهرداری ماهشهر / ساعت 15

محمود بیات‌لو (ایران) - داوود مهابادی (ایران)

پیش به سوی دومین برد فصل

دو تیم در حالی برای اولین بار در تاریخ روبروی هم قرار خواهند گرفت که هر دو در هفته گذشته لیگ آزادگان اولین برد فصل را جشن گرفتند. در این بین نود ارومیه به رغم باخت مقابل پرسپولیس در جام حذفی نشان داده که آرام آرام به وضع آرمانی نزدیک شده و در حال رسیدن به میانه‌های جدول است؛ آنها سه بازی بدون باخت در لیگ آزادگان دارند و البته مهم‌تر این است که در لیگ آزادگان 296 دقیقه بدون گل خورده هستند.

اما در مقابل شهرداری ماهشهر که در یازده بازی آخر خارج از خانه خود برد نداشته، همچنان صدای زنگ بحران و شاید اخراج داوود مهابادی را می‌شوند؛ این تیم با 5 امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد و از ته جدولی‌ها محسوب می‌شود.

سرخپوشان پاکدشت - شهرداری تبریز / ساعت 15:15

فرهاد کاظمی (ایران) - حیدر جعفری (ایران)

دایی فرهاد مدعی می‌شود

این دیدار هم مانند بازی نود ارومیه و شهرداری ماهشهر اولین تقابل تاریخ دو تیم است. شاگردان فرهاد کاظمی که هفته گذشته استراحت داشته‌اند دو بازی آخر خود را با تساوی تمام کرده‌اند و در 3 بازی آخرشان در لیگ آزادگان باخت نداشته‌اند. فشردگی جدول باعث شده تا سرخپوشان این فرصت را داشته باشد که با کسب برد در این مسابقه به رده چهارم جدول رده‌بندی هم صعود کند.

اما شهرداری تبریز که روند بردهایش متوالی‌اش هفته گذشته با شکست 2 بر یک خانگی مقابل کارون اروند پاره شد همچنان در نیمه پایینی جدول حضور دارند اما نکته امیدوارکننده برای تبریزی‌ها این است که آنها در آخرین دیدار خارج از خانه‌شان توانسته‌اند پس از 7 بازی به برد برسند و 3 بر صفر از سد مس رفسنجان بگذرند.

کارون اروند خرمشهر - مس کرمان / 18:10

اکبر میثاقیان (ایران) - نادر دست‌نشان (ایران)

رویای سخت صدرنشینی برای مس در سرزمین شکست‌ناپذیر

کارون و مس هم برای اولین بار در تاریخ قرار است با هم روبرو شوند و به نظر می‌رسد باید منتظر دیداری جذاب در پایان هفته نهم لیگ آزادگان از سوی شاگردان دو سرمربی کهنه‌کار بود.

روند خوب تیم اکبر میثاقیان در دیدارهای خانگی نشان داده که کار برای مس کرمان بسیار سخت خواهد بود. کارون اروند در دیدارهای خانگی این فصل باخت نداشته و مهم‌تر اینکه آنها در بازی‌های خانگی‌شان طی این فصل اجازه باز شدن دروازه را به رقبا نداده‌اند. اما امروز تیمی راهی خوزستان شده که با کسب 10 امتیاز بهترین عملکرد را در دیدارهای خارج از خانه داشته است و به دنبال این است که با گرفتن 3 امتیاز این بازی به صدر جدول صعود کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار