معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان ایلام

برگزاری جشن آغاز آموزش رسمی قرآن کریم پایه اول ابتدایی در مدارس استان

ایلام (پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان از برگزاری جشن آغاز آموزش رسمی قرآن کریم در بیش 730 مدرسه و با حضور 9500 نفر دانش آموز پایه اول در کلیه مدارس ابتدایی استان خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۴۳۸۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن آغاز آموزش رسمی قرآن کریم پایه اول ابتدایی در مدارس استان

روز یک شنبه 29 مهرماه با حضور مسئولین حوزه آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان، شهرستان ایلام، معلمین و نیز اولیای دانش آموزان جشن آغاز آموزش رسمی قرآن پایه اول ابتدایی با شکوه خاصی برگزار گردید.

امیر مهردادی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان با بیان این خبر،هدف از برگزاری این مراسم را تشویق و ترغیب دانش آموزان پایه اول ابتدایی به فراگیری درست کلام نورانی وحی دانستند و بر نقش بی بدیل قرآن در زندگی فردی و اجتماعی و دیگر جنبه های انسانی تأکید نمودند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان اظهار نمود: جشن آغاز آموزش رسمی قرآن پایه اول ابتدایی در بیش 730مدرسه و با حضور 9500نفر دانش آموز پایه اول در کلیه مدارس ابتدایی استان برگزار گردید.

در ادامه خانم مهرانگیز جلیلیان رییس اداره آموزش ابتدایی استان ضمن تأکید بر روخوانی صحیح قرآن و یادگیری آن در دوران کودکی خواستار تدریس این درس توسط معلمین متخصص و علاقمند شد.

سپس حجت الا اسلام مرادویسی ازاساتید حوزه به بیان اهمیت یادگیری قرآن و عمل به آن تأکید نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار