13 آبان امسال باید متفاوت تر و پرشور تر از سالهای قبل باشد

کلات (پانا)-‍ ‍ جلسه ی ستاد برنامه ریزی ، پشتیبانی و نظارت بر فعالیت های یوم الله"13"آبان سال 97 با حضور مدیر آموزش و پرورش ، فرمانده سپاه و جمعی از مسئولین شهرستان کلات در محل سالن اجلاس آموزش و پرورش برگزار شد

کد مطلب: ۸۶۴۲۹۱
لینک کوتاه کپی شد
13 آبان امسال باید متفاوت تر و پرشور تر از سالهای قبل باشد

داریوش پایسته مدیر آموزش و پرورش کلات در این جلسه بیان کرد: 13 آبان امسال باید متفاوت تر از سالهای قبل باشد چرا که با برنامه ریزی هایی که انجام داده ایم نوع جدیدی از حضور را رقم خواهیم زد. چرا که همه خوب واقفیم ، استکبار جهانی به سر شاخگی آمریکای جنایت کار تمام برنامه ریزی ها و اهداف از پیش تعیین شده را برای تحریم شدید تر انجام داده تا در ستون مستحکم مردم رخنه ایجاد شود ولی مردم در کنار دانش آموزان و با حضور پرشور تر، مشت محکمی خواهند بود بر دهان آنان، و ثابت خواهند کرد که در برابر هیچ گونه ظلم و تحریمی قد خم نمی کنند.

وی افزود: دانش آموزان نیز در کنار یکدیگر، یک صحنه ی هم آرایی مجددی را بعد از 40 سال گذشت از فصل اول انقلاب به جهانیان نشان خواهند داد.

مدیر آموزش و پرورش کلات اظهار نمود کرد: جوانان ما برای بدست آوردن این انقلاب و حفظ آن خون افشانی و جان داده اند پس ما نیز از عقاید، ایمان و ارزشهایمان پا پس نخواهیم کشد .

"تحریم،"تضعیف"،"تحقیر"واژه های بی ارزشی هستند که دشمنان گمان میبرند میتوانند با نفوذ در میان احاد ملت رخنه ایجاد کنند.امسال دانش آموزان کلات همگام و همراه با کل کشور به صورت منسجم و متحد کنار هم خواهند ایستاد و این اتفاق زیبا را به درستی و زیبایی رقم خواهند زد.تجربه نشان داده است که هر گاه اراده ما آهنین تر و محکتر شود ،استکبار مجبور به کوتاه آمدن در برابر ما و اراده هایمان شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار