مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل:

سناریوی جامع مدیریت بحران در اردبیل تهیه می‌شود

اردبیل (پانا) - مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت: تهیه سناریو جامع برای مدیریت حوادث مختلف در کوتاه‌ترین زمان ممکن ضروری بوده و در این زمینه اقدامات لازم انجام می‌شود.

کد مطلب: ۸۶۳۸۰۵
لینک کوتاه کپی شد
سناریوی جامع مدیریت بحران در اردبیل تهیه می‌شود

فرهاد عبدالعلی‌پور در جلسه هماهنگی تهیه و تدوین سناریوی زلزله که با حضور دبیران کارگروه‌های تخصصی شورای هماهنگی مدیریت بحران برگزار شد اظهار داشت: تهیه سناریو جامع برای مدیریت حوادث مختلف در کوتاه‌ترین زمان ممکن ضروری بوده و در این زمینه اقدامات لازم انجام می‌شود .

وی تصریح کرد: برای تهیه و تدوین سناریو، همه کارگروه‌های تخصصی شورای هماهنگی مدیریت بحران استان باید راهکارهای لازم را با استفاده از تجربیات خود و دانش روز ارائه دهند تا بتوانیم براساس این اطلاعات در راستای تهیه و تدوین این سناریو اقدامات لازم را انجام داده و شاهد نتایج مثبت و موثر آن باشیم .

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل افزود : پرهیز از موازی‌کاری و یکپارچه‌سازی کارگروه‌های تخصصی شورای هماهنگی مدیریت بحران بزرگ‌ترین گام به سوی کاهش تلفات جانی و مالی و امدادرسانی بهتر و سریع‌تر به آسیب‌ دیدگان خواهد بود که انتظار می‌رود اعضای کارگروه‌های این شورا هماهنگی و مشارکت لازم را با یکدیگر داشته باشند .

عبدالعلی‌پور بیان کرد:‌ برای اینکه بتوانیم در هنگام وقوع حوادث غیرمترقبه مدیریت درست و مناسبی داشته باشیم باید برنامه‌ریزی‌های لازم و اساسی در این زمینه از قبل انجام شود که تهیه و تدوین سناریو جامع مدیریت بحران در این حوزه می تواند تاثیر بسزلایی داشته و فعالیت‌های در این حوزه را منجسم و منظم کند .

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل با تاکید بر آمادگی کامل اعضای کارگروه‌های تخصصی شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گفت: با برگزاری مانورها و فعالیت‌های مختلف و آموزش فعالان در این حوزه باید تلاش کنیم تا در مواقع بحرانی عملکردی مناسب و شایسته داشته و میزان خسارات و تلفات احتمالی را به کمترین حد ممکن برسانیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار