انتخابات انجمن اولیا و مربیان مدارس منطقه خارگ برگزار شد

خارگ، بوشهر(پانا) - انتخابات انجمن اولیا و مربیان مدارس منطقه خارگ همزمان با سراسر کشور با حضور و مشارکت فعال اولیای دانش‌آموزان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۳۶۱۸
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات انجمن اولیا و مربیان مدارس منطقه خارگ برگزار شد

رئیس آموزش و پرورش منطقه خارگ در هفته پیوند انجمن اولیاء و مربیان که با حضور معاونین و اعضای انجمن اولیاء و مربیان مدارس منطقه در دبیرستان دخترانه کوثر برگزار شد، اظهار داشت: هدف از تشکیل این انجمن ها را تبیین نقش و جایگاه انجمن اولیا و مربیان در نظام تعلیم و تربیت، تحکیم و همکاری و تصمیم گیری دو نهاد مقدس خانه و مدرسه در فرآیند آموزشی و تربیتی می باشد.

وی با بیان اینکه تحقق مشارکت همه جانبه اولیای دانش آموزان در گرو یک انجمن خبره، آگاه و فعال است؛ گفت: چنین انجمنی با یک انتخابات خوب و باشکوه به وجود می آید و از میان اولیای دانش آموزان می بایست افرادی دلسوز و آگاه بعنوان نماینده انتخاب و در طول سال تحصیلی در کنار مربیان مدرسه مسئولیت برنامه ریزی ، اجرا و نظارت را برعهده گیرند.

رییس اداره آموزش و پرورش منطقه خارگ با تاکید به نقش و اهمیت انجمن اولیا و مربیان در روند تحصیلی دانش آموزان، اذعان داشت : انجمن اولیا و مربیان یکی از نهاد های مهم در آموزش و پرورش است که در کنار کادر مدرسه می تواند راهگشای بسیاری از معضلات آموزشی و غیرآموزشی مدرسه باشد.

رضا برمک در ادامه هفته پیوند اولیاء و مربیان را بهترین و مناسب ترین فرصت برای فراهم کردن زمینه های توسعه علمی و فرهنگی دانش آموزان دانست و گفت:در سایه پیوند اولیاء و مربیان باید به جلب مشارکت و همکاری صمیمانه پدران و مادران بپردازیم و از توانایی های فکری و علمی و تخصصی آنان برای تربیت هر چه بهتر فرزندان میهن اسلامی بهره مند شویم.

در پایان مراسم، از اعضای انجمن اولیا و مربیان سال گذشته قدردانی شد و انتخابات انجمن اولیا و مربیان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار