برگزاری مراسم احلی من العسل در منطقه سعدآباد

یادواره شهدای دانش آموز «16 همکلاسی آسمانی» در مدارس شهرستان جم برگزار می گردد

جم ،بوشهر(پانا)_ مدیر آموزش و پرورش جم از برگزاری یادواره شهدای دانش آموز با محوریت شهید صافی خردسال ترین شهید دانش آموز کشور در هفته بسیج دانش آموزی در جم خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۳۶۱۰
لینک کوتاه کپی شد
یادواره شهدای دانش آموز «16 همکلاسی آسمانی» در مدارس شهرستان جم برگزار می گردد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان جم، خلیل نیکخواه با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و با هدف آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ و سیره شهدا، این یادواره‌ها برگزار می‌گردد.

وی افزود: عزت، اقتدار، امنیت و آرامش کنونی کشور مدیون رشادت‌ها و ایثارگری‌های نوجوانان و جوانانی است که در راه حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی، بالاترین ثمره وجودی خود یعنی جانشان را فدا کردند.

مدیر آموزش و پرورش جم با بیان اینکه همه ما مدیون شهدا هستیم خاطر نشان کرد: دانش‌آموزان ما و نسل جدید باید بدانند که در به ثمر نشستن این انقلاب چه خون‌هایی ریخته شده و چه جوانانی تقدیم انقلاب کردیم.

وی با بیان اینکه 20 درصد از شهدای جنگ تحمیلی را دانش‌آموزان تشکیل می‌دهند گفت: خودباوری و باور دینی در سنین نوجوانی و جوانی شکل می‌گیرد از اینرو برگزاری یادواره شهدا می تواند تاثیر فرهنگی شگرفی در بین دانش‌آموزان ایجاد کند.

نیکخواه در پایان با بیان اینکه یادواره شهدای دانش‌آموز با محوریت خردسال‌ترین شهید دانش‌آموز کشور برگزار می‌شود گفت: این یادواره با محوریت شهید صافی در هفته بسیج دانش‌آموزی و با عنوان «16 همکلاسی آسمانی» در 16 مدرسه متوسطه شهرستان برگزار می‌گردد.

گفتنی است 16 نفر از دانش‌آموزان شهرستان جم در دفاع مقدس به شهادت رسیده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار