قایقران مهابادی به کاپ جهانی آمریکا دعوت شد

ارومیه (پانا)- رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: «احمد احمدی»، قایقران ملی پوش مهابادی از سوی فدراسیون جهانی قایقرانی برای حضور در کاپ 2 جهانی آمریکا دعوت شد.

کد مطلب: ۸۶۳۳۹۱
لینک کوتاه کپی شد
قایقران مهابادی به کاپ جهانی آمریکا دعوت شد

قرنی مصطفی پور رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد افزود: کاپ های جهانی قایقرانی بادبانی با حضور بهترین سیلورها در 10 کلاس المپیکی برگزار می شود و قایقرانان بر اساس رنکینگ فدراسیون جهانی با دعوتنامه در این مسابقات حاضر می شوند.

وی ادامه داد: احمد احمدی، سیلور کشورمان هم در کلاس «FINN» این رقابت ها از سوی فدراسیون جهانی بادبانی (ISAF) دعوت شده است.

مصطفی پور اضافه کرد: کاپ 2 جهانی سال 2019 از هفتم تا 20 بهمن سال جاری با حضور 40 ورزشکار اول دنیا و مدال آوران قهرمانی جهان، کاپ جهانی و بهترین رنکینگ در 10 کلاس المپیکی بادبانی در ایالات میامی آمریکا برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: این قایقران شایسته مهابادی که خود را برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک 2020 توکیو آماده می کند، پس از کسب نتایج مناسب در مسابقات گذشته از سوی فدراسیون جهانی بادبانی برای حضور در کاپ میامی دعوت شده است.

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد یادآور شد: کاپ های جهانی در سه دور به میزبانی ژاپن، آمریکا و ایتالیا برگزار می شود و «مارسی» فرانسه نیز به عنوان میزبان کاپ چهارم یا کاپ فینال انتخاب شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار