مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد:

استفاده از دانشجومعلمان برای جبران کمبود معلم در استان بوشهر

بوشهر(پانا)_مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: از دانشجومعلمان سال آخر دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر برای پوشش بخشی از کلاس های درس استفاده می‌کنیم .

کد مطلب: ۸۶۳۳۰۲
لینک کوتاه کپی شد
استفاده از دانشجومعلمان برای جبران کمبود معلم در استان بوشهر

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، ناصر کرمی در آئین استقبال از دانشجومعلمان نو ورود دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر اظهار داشت: دانشگاه فرهنگیان مجموعه ای است که کار و رسالت تربیت معلمان آینده را بر عهده دارد.

وی گفت: حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر و دیگر مسئولان حاضر در این آئین نشان دهنده دیدگاه، محبت و ارزشی است که آنها نسبت به تعلیم و تربیت جامعه دارند.

کرمی بیان داشت: مسئولان استان امروز در کنار اساتید و دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان حضور پیدا کرده اند تا همراهی و همدلی خودشان را با دانشجویان اعلام کنند و شاهد باشیم با همکاری و همراهی این عزیزان مشکلات دانشگاه فرهنگیان مرتفع کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه ظرفیت دانشگاه فرهنگیان محدود است، امیدواریم که مسئولان استانی تدابیری بیندیشند که این ظرفیت افزایش پیدا کند و سال های آینده هم بتوانیم به اندازه کافی جذب دانشجو داشته باشیم و نیاز آموزش و پرورش استان و کمبودهایی که در حال حاضر داریم را برطرف کنیم.

کرمی بیان کرد: دانشگاه یک فصل جدید و بسیاراثربخشی در زندگی همه علاقمندان به علم و دانش و دانشگاه نماد دانش، خردورزی، اندیشه ورزی و آزاداندیشی است.

وی متذکر شد: همه دانشگاه ها به طور کلی و دانشگاه فرهنگیان با توجه به اینکه رسالت تامین، تربیت و توانمندسازی نیروی انسانی را برای آموزش و پرورش که خود متولی ساختن آینده سازان جامعه را بر عهده دارد، اهمیت آن مضاعف می شود.

کرمی تصریح کرد: شما دانشجومعلمان نوورود دانشگاه فرهنگیان که حتما این دانشگاه و رشته خود را با انگیزه انتخاب کرده اید به این مهم نیز توجه داشته باشید که با ورود به دانشگاه و در زمانی که تحصیل می کنید نهایت استفاده را از این فضا و دوران تحصیلی خود ببرید تا بتوانید در آینده معلمانی باشید که توانایی لازم را برای رسالت سنگین معلمی داشته باشید.

وی تاکید کرد: دانشگاه فرهنگیان در واقع تجلی بارز دانش مسئولانه و علم متعهدانه است و این به خاطر این است که رسالت تربیت آینده سازان جامعه را بر عهده دارد و می توانیم به این دانشگاه به عنوان یک نهاد فکری مرجع نگاه کنیم.

کرمی در ادامه افزود: دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان نه تنها زمینه کاری آنها مهیا و آماده است بلکه همه چشم انتظار ورود آنها به عرصه آموزش و پرورش هستند و ما در مواردی قبل از دانش آموختگی هم انتظار همراهی و همکاری آنها برای پوشش برنامه های آموزشی و پرورشی خود داریم.

وی اظهار کرد: به عنوان مثال در همین سال تحصیلی که ما روزهای آغازین آن را سپری می کنیم به دلیل کمبود شدید نیروی انسانی که ما در آموزش و پرورش استان و شهرستان ها و مناطق داشتیم، از این ظرفیت خوب و از این معلمان خوب آینده برای پوشش بخشی از نیاز خود کمک گرفتیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در پایان گفت: در این راستا از دانشجومعلمان سال آخر دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر در کنار تحصیل برای پوشش بخشی از کلاس های درس استفاده کرده ایم که لازم می دانم تا در اینجا هم از دانشجومعلمان و هم از مسئولان دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر تقدیرکنم که به کمک آموزش و پرورش استان آمدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار