مدیرفرهنگسرای دفاع مقدس کاشمر:

تلاش برای مطالعه بیشتر جوانان و نوجوانان کاشمر در زمینه دفاع مقدس

کاشمر (پانا) - مدیر فرهنگسرای دفاع مقدس در رابطه مطالعه نوجوانان در موضوع دفاع مقدس گفت : متاسفانه امروزه جوانان و نوجوانان در زمینه دفاع مقدس اطلاعات بسیار اندکی دارند.

کد مطلب: ۸۶۲۹۶۶
لینک کوتاه کپی شد
تلاش برای  مطالعه بیشتر جوانان و نوجوانان کاشمر  در زمینه دفاع مقدس

مجید خدامی، مدیر فرهنگسرای دفاع مقدس کاشمر در گفتگوی صمیمی ضمن بیان‌ ضعف کتابخانه‌ها و نوجوانان و جوانان در مورد دفاع مقدس گفت: برای رفع این مشکل از۲سال پیش درهفته بسیج فرهنگسرای دفاع مقدس را افتتاح کردم‌.

وی گفت: می‌دانستم در کتابخانه‌های عمومی کتاب‌های شهدا موجود است، اما بسیار اندک هستند و من کتاب‌های شهدا را جمع آوری کردم،تا کسانی که در این زمینه علاقه زیادی دارند مراجعه کنندو اطلاعات شان را افزایش دهند.
وی در رابطه ی استقبال مردم از این مکان گفت: ما این مکان را رسمی به مردم معرفی نکردیم، ولی عده ای که از این مکان اطلاع دارند وعضوی فعال هستند.
خدامی درباره همکاری سایرین با فرهنگسرا گفت: متاسفانه نهاد های مختلفی هستند ولی با ما همکاری نمی کنند.
از یک سال پیش شورای اسلامی کاشمر به ما قول همکاری دادند، اما هنوز کمکی از آنها دریافت نکردیم، وامیدوار هستم با این خبر پیگیری شود.
وی درمورد کتاب های چاب شده طی این۲سال گفت: در طی این ۲سال دو کتاب به چاب رسید هشت کتاب دیگر در مراحل آخر است وانشاالله به زودی به مرحله چاب می رسید.

وی گفت : آخرین کتاب های به چاپ رسیده (از مشهد تاکاخ صدام) تدوینگر و مصاحبه گر آن سعیده زراعتکار و(سوغات کربلا)به نویسندگی نجمه صاحب زمانی که می توانید این کتاب ها را از فروشگاه ها کاشمر خریداری نمایید.
وی در پایان خطاب به نوجوانان و جوانان خواست: ارتباط خود را در زمینه دفاع مقدس گسترش دهند چون اگر آنها برای ما و رضای خدا از وطنمان دفاع نمی کردند،ما هم نبودم آنها جان دادند شما برایشان وقت بگذارید.
گفتنی است: آدرس فرهنگسرای دفاع مقدس خیابان امام خمینی (ره)کوچه ی کنار پاساژ سجاد انتهای میلان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار