عیادت دومین نماینده ویژه وزیر آموزش و پرورش از حادثه دیدگان اردوهای راهیان نور بستان آباد

تهران (پانا) - عبدالرسول عمادی، دومین نماینده ویژه وزیر آموزش و پرورش از حادثه دیدگان اردوهای راهیان نور بستان آباد عیادت کرد و در گفت و گو با خانواده های آنان وضعیت درمان آنان را پیگیری کرد.

کد مطلب: ۸۶۲۲۵۵
لینک کوتاه کپی شد
عیادت دومین نماینده ویژه وزیر آموزش و پرورش از حادثه دیدگان اردوهای راهیان نور بستان آباد

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزش متوسطه به نقل از اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، پیش از ظهر امروز یکشنبه 22 مهر ماه 1397 در راستای تاکید ویژه وزیر آموزش و پرورش بر رسیدگی به حادثه دیدگان راهیان نور بستان آباد،سرپرست آموزش متوسطه کشور و رئیس مرکز سنجش وزارت بعنوان نماینده ویژه وزیر از مصدومین بستری در بیمارستان امام رضا(ع) تبریز عیادت کرد.

عبدالرسول عمادی به نمایندگی از وزیر آموزش و پرورش و با همراهی مدیرکل آموزش و پرورش استان برای عیادت از حادثه دیدگان این سانحه در بیمارستان تبریز حضور یافت و از نزدیک روند درمان را پیگیری کرد.

معاون وزیر در این دیدار ضمن ابراز همدردی با خانواده ها در وقوع این حادثه تلخ, و قدردانی از پیگیری ها و تلاش های همه جانبه کادر بیمارستان بر انجام هرچه سریع تر خواسته ها و انتظارات مصدومین و خانواده تاکید کرد.

گفتنی است، سرپرست معاونت اموزش متوسط وزارت آموزش و پرورش کشور دومین نماینده ویژه وزیر در چند روز اخیر است که از نزدیک روند درمان حادثه دیدگان و رسیدگی به وضعیت خانواده های داغدار دانش آموزان فوت شده را پیگیری می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار