دبیر ستاد مردمی اربعین سیستان و بلوچستان

تعمهیدات لازم برای استقبال خوب از زوار پاکستانی در نظر گرفته شده است

زاهدان(پانا)- دبیر ستاد مردمی اربعین سیستان و بلوچستان گفت: تمهیدات لازم برای پذیرایی و مهمان نوازی از زوار پاکستانی پیش بینی شده به طوری که مردم این استان آماده پذیرایی از حدود 70 هزار زائر اربعین حسینی هستند.

کد مطلب: ۸۶۱۹۶۰
لینک کوتاه کپی شد
تعمهیدات لازم برای استقبال خوب از زوار پاکستانی در نظر گرفته شده است

رضا بختیاری اظهار کرد: ستاد مردمی اربعین سیستان و بلوچستان در زمینه ارائه پنج خدمت حمل و نقل، فرهنگی، اسکان، اطعام و بهداشت و درمان به زائران پاکستانی فعالیت می کند.
وی ادامه داد: سال گذشته حدود 40 هزار زائر پاکستانی با گذر از سیستان و بلوچستان به کربلای معلی مشرف شدند که امسال پیش بینی می شود با توجه به استقبال خوب مردم این کشور به افزون بر 70 هزار نفر افزایش یابد.
دبیر ستاد مردمی اربعین سیستان و بلوچستان ابراز داشت: تاکنون هزار و 200 نفر در سایت ستاد مردمی اربعین این استان برای خدمات رسانی به زائران پاکستانی نام نویسی کرده اند که 700 نفر آنان در اولویت بکارگیری هستند.
وی با بیان اینکه فعالیت این ستاد از 21 مهر تا هفتم آبانماه ادامه دارد گفت: امسال علاوه بر میرجاوه سه مکان در زاهدان برای پذیرایی و ارائه خدمات به زائران پاکستانی پیش بینی شده است.
بختیاری با بیان اینکه سال گذشته 700 اتوبوس مورد استفاده زائران پاکستانی قرار گرفت اظهار داشت: خدمات بهداشت و درمان به عنوان یک بخش مهم از خدمات رسانی به زوار مورد توجه این ستاد است به طوری که در زاهدان و میرجاوه این خدمات به طور رایگان ارائه خواهد شد.
دبیر ستاد مردمی اربعین سیستان و بلوچستان در پایان گفت: نخستین کاروان زائران پاکستانی اربعین امروز در قالب 300 نفره وارد این استان می شوند و مورد استقبال ستاد مردمی قرار می گیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار