نامه سرگشاده آیت‌الله مکارم شیرازی به رئیس قوه قضاییه درباره بدهکاران مهریه

تهران ( پانا) - آیت الله ناصر مکارم شیرازی در پی سخنان اخیرآیت‌الله صادق آملی لاریجانى، رئیس قوه قضائیه، در مورد بدهکاران مهریه، نامه‌ای سرگشاده به او ارسال کرد.

کد مطلب: ۸۶۱۷۸۱
لینک کوتاه کپی شد
نامه سرگشاده آیت‌الله مکارم شیرازی به رئیس قوه قضاییه درباره بدهکاران مهریه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی، متن نامه سرگشاده این مرج تقلید به رئیس قوه قضاییه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

جناب مستطاب آیت الله آملی لاریجانى

ریاست محترم قوه قضائیه (دامت برکاته)

با اهداء سلام و تحیت؛

معروض مى‌دارد بیانات جنابعالى را درباره مسائلى که اینجانب مطرح کرده بودم، خواندم. متأسفانه قانع‌کننده نبود و شاید توضیحات من براى آن چند مسئله کافى نبوده است.

بنابراین پیشنهاد مى‌کنم همان‌طور که خود شما هم اشاره کرده‌اید دادستان کل کشور و دو نفر از قضات عالى‌رتبه که سوابق حوزوى داشته باشند تشریف بیاورند تا آن چهار مسأله مهم درباره مهریه در محیط عالمانه و دور از عصبانیت حل و فصل شود و چنانچه آن چهار مسئله روشن شد، ان‌شاء‌الله به کار بسته شود و اگر بعضى از قوانین موجود با متون اسلامى سازگار نبود از طریق مجلس شوراى اسلامى اصلاح شود.

اینجانب براى قوه قضائیه و براى شخص جنابعالى قائل به احترام بوده و هستم و تضعیف این قوه را کار خلافی می‌شمرم. هدف اینجانب روشن ساختن قوانین مترقى اسلام و کمک به جمعى از گرفتاران مهریه است. لطفا دستور دهید لیست کامل زندانیان مهریه را با ذکر سن و سال، همراه بیاورند.

امیدوارم بتوانیم از این طریق کمکى به حل مشکلات جوانان که گرفتار مسئله مهریه هستند و در زندان‌ها به سر مى‌برند بنماییم.

همیشه در سایه لطف پروردگار موفق باشید.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار