مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان خبر داد؛

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان از مدارس بخش بوشکان بازدید کرد

دشتستان ،بوشهر(پانا)_مدیر آموزش و پرورش دشتستان از مدارس بخش بوشکان بازدید نمود.

کد مطلب: ۸۶۱۷۲۰
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان   از مدارس بخش بوشکان بازدید کرد

سید حسن لواسانی فرد در بازدید از مدارس بخش بوشکان اظهار داشت: تمام تلاش مدیریت آموزش و پرورش یکسان سازی امکانات مدارس شهر و روستا است.

وی هدف از تشکیل مدارس شبانه روزی در بخش بوشکان و شهر کلمه را پراکندگی روستاهای منطقه و مشکل رفت و آمد دانش آموزان خواند و گفت: با استقرار مدارس شبانه روزی در شهر کلمه و بوشکان کیفیت آموزشی در میان دانش آموزان بخش رشد چشمگیری در سال های اخیر داشته است.

لواسانی فرد تصریح کرد: حضور در مدارس شبانه روزی و تشکیل رشته های مختلف در این مدارس و به خصوص تشکیل رشته های فنی نوید بخش آینده روشن برای این مناطق است تا نیاز به نیروهای کارآمد و دارای تخصص های علمی و فنی برای تصدی مشاغل مختلف بخش برطرف گردد.

لواسانی فرد ضمن بازدید از امکانات خوابگاه و پرداخت مبالغی جهت کمک به این مدارس در گفتگویی صمیمی با دانش آموزان خوابگاهی اظهار داشت: سعی شده است تا امکانات مطلوب تری از لحاظ رفاهی برای شما دانش آموزان مهیا نماییم و برنامه ریزی های لازم در خصوص خرید تجهیزات آموزشی و رفاهی برای مدارس شبانه روزی انجام شده است.

وی گفت: استفاده از فضای مجازی و تفریحات باید کنترل شده باشد تا خللی در درس خواندن و رشد درسی شما دانش آموزان ایجاد نکند.

مدیر آموزش و پرورش دشتستان در جمع معلمان مدارس مورد بازدید ضمن اشاره به سرعت پایان یافتن و گذرا بودن دوران خدمت گفت: روزانه چالش ها و موارد جدید در کلاس های درس اتفاق می افتد یک معلم خوب و قوی دانش آموز را از لحاظ روحی و رفتاری شناسایی و به دانش آموزان دارای مشکل توجه بیشتری می کند.

لواسانی فرد افزود: ظرف یکی دو سال اخیر با استخدام نیروهای متخصص و توانمند بومی کیفیت آموزشی در مدارس بخش بوشکان ارتقای چشمگیری داشته است البته افراد جوان و تازه کار در کنار با تجربه های آموزش و پرورش ضمن کسب تجربه باید سطح علمی و مهارت های کلاس داری خود را افزایش دهند.

سید حسن لواسانی فرد تاکید کرد: در کنار آموزش به موارد تربیتی دانش آموزان توجه ویژه داشته باشید پرورش انسان های خوب و متعهد، وظیفه شناس و دیندار برعهده معلمان است.

این مقام مسئول ضمن دیدار با شهردار شهر کلمه و اعضای شورای این شهر گفت: خوشحالیم که شهردار محترم و اعضای شورای شهر جهت توسعه فعالیت های آموزشی و تربیتی در این منطقه کنار آموزش و پرورش هستند.

لواسانی فرد گفت: از تمامی دهیاران و شهرداران و اعضای شواراهای شهر و روستا تقاضا داریم که برای رشد کمی و کیفی آموزش از برنامه های آموزش و پرورش حمایت کنند و با هم فکری و همراهی خود سبب توسعه پایدار و بهبود شرایط مدارس گردند.

گفتنی است در این بازدید یک روزه از 7 مدرسه بخش بوشکان در روستاهای طلحه، فاریاب، کلمه و شهر بوشکان بازدید به عمل آمد.همچنین 15 نفر از آموزگاران مدارس با دریافت لوح از مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان مورد تقدیر قرار گرفتند و مبالغی به عنوان هدیه به سرپرست ها، آشپزها و سرایداران مدارس خوابگاهی اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار