جشن مهر و دانش مناسبت هفته بزرگداشت نیروی انتظامی در قم برگزار شد

قم (پانا)- با حضور فرمانده انتظامی و مدیر کل آموزش و پرورش استان قم جشن مهر و دانش مناسبت هفته بزرگداشت نیروی انتظامی در قم برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۱۳۶۸
لینک کوتاه کپی شد
جشن مهر و دانش  مناسبت هفته بزرگداشت نیروی انتظامی در قم برگزار شد

صبح امروز جشن مهر و دانش به مناسبت هفته بزرگداشت نیروی انتظامی با حضور سردار عبدالرضا آقاخانیفرمانده آگاهی ، حمید رضا شیخ الاسلام مدیر کل آموزش و پرورش و مسئولان ادارات و نواحی آموزش و پرورش استان قم در دبیرستان آزادگان ناحیه 2 آموزش و پرورش برگزار شد.

شیخ الاسلام در این برنامه ضمن تأکید بر نقش محوری دانش آموزان برای ایجاد جامعه ای امن و پایدار ابراز کرد: فرهنگ سازی همکاری مثبت و موثر با نیروی انتظامی در اداره جامعه اسلامی از ضروریات امروز آموزش و پرورش است.

مدیر کل آموزش و پرورش تأکید کرد: دانش آموزان در انتقال مفاهیم ارزشی به خانواده خود و هم چنین دوستان و همسالان خود همواره نقش مهمی داشته اند که سرمایه گذاری در این بخش جهت نهادینه شدن فرهنگ قانون پذیری از اهمیت بالایی برخوردار است.

آقاخانی نیز با بیان اینکه راه ما ادامه راه شهدا، جانبازان و ایثار گران دفاع مقدس می باشد خاطر نشان کرد: امنیتی که امروز در جامعه اسلامی شاهد آن هستیم حاصل زحمات و از خود گذشتگی های نسلی است که برای عزت و اقتدار حکومت اسلامی جان خود را فدا نمودند.

فرمانده انتظامی قم با اشاره به زندگی سراسر افتخار دانش آموز شهید، حسین فهمیده خطاب به دانش آموزان تصریح کرد: شهید فهمیده یک نوجوان بود اما به خوبی اوضاع جامعه خود را شناخته بود و وظیفه خود را در مقابل نظام اسلامی و اجتماعی به خوبی دانسته و بدان عمل نمود.

رئیس پلیس ناجا استان افزود: امروزه دانش آموزان برخلاف تصورات دشمن واکنش مناسبی را نسبت به تهاجم های فرهنگی نشان داده و با ثبات قدم و استواری آنچه را که خلاف قوانین، ارزش ها و آرمان های نظام اسلامی می باشد را منکوب نموده اند.

وی در پایان با اشاره به اینکه امروزه هر گونه عملی در عرصه کاهش آسیب های اجتماعی می بایست از درون مدارس آغاز شود گفت: به حمدالله ما در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی همکاری های موثری با آموزش و پرورش داریم و بر این باوریم که مدرسه بیشترین تاثیر گزاری در زندگی هر فردی را دارد که از معلمان شروع می شود و هر آنچه که با نظام تربیتی مرتبط می شود را در بر می گیرد، لذا برنامه ریزی در این زمینه از اولویت های نیروی انتظامی استان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار