معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد:

آغاز ثبت نام دانش آموزان علاقمند برای شرکت در اردوی راهیان نور غرب کشور

زنجان(پانا)-محمود عباسی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان زنجان از آغاز ثبت نام دانش آموزان علاقمند برای شرکت در اردوی راهیان نور غرب کشور خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۱۲۶۰
لینک کوتاه کپی شد
آغاز ثبت نام دانش آموزان علاقمند برای شرکت در اردوی راهیان نور غرب کشور

محمود عباسی با بیان این خبر گفت :در سال جاری به همت آموزش و پرورش و سپاه استان، دانش آموزان دختر نواحی و مناطق 14 گانه استان در این اردو حضور خواهند یافت و طی دو روز از منطقه عملیاتی مرصاد و همچنین نمایش رزم شبانه ، مزار شهدای گمنام طاق بستان و موزه دفاع مقدس استان کرمانشاه بازدید خواهند نمود.

وی در ادامه گفت :با توجه به تخفیف 80 درصدی در اعزام دانش آموزان به این اردو پیش بینی می شود با استقبال چشم گیری از طرف دانش آموزان روبرو شویم که امیدواریم با توجه به مشکلات مربوط به عوامل طبیعی و زلزله سال گذشته برای اسکان دانش آموزان در استان کرمانشاه با مشکل مواجه نباشیم.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان زنجان در خصوص زمان بندی اعزام ها گفت : شروع اعزام این اردوی معنوی برای دانش آموزان دختر از روز شنبه مورخ 21/7/97 خواهد بود و اعزام ها تا روز پایان مهر ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: با توجه به آغاز پیاده روی مردمی جهت شرکت در عزاداری اربعین سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) اعزام ها از مورخ 12/8/97 برای دانش آموزان پسر از سر گرفته خواهد شد و تامورخ 20/9/97 ادامه خواهد داشت.

عباسی همکاری تنگاتنگ سپاه انصار المهدی (عج) استان را از نقاط قوت این اردو اعلام کرد و گفت: این اردوی معنوی مورد استقبال دانش آموزان می باشد و امید آن می رود با توجه به استقبال بیش از حد دانش آموزان این ارگان تدابیر لازم را جهت اسکان دانش آموزان در این مرحله از اعزام پیش بینی نماید.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان در پایان با اشاره به ایثارگری ها و رشادت های رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی گفت : هدف از برگزاری این اردو آشنایی دانش آموزان با دلاوری ها و ایثارگریهای شهدا ، جانبازان و رزمندگان دوران دفاع مقدس می باشد و نباید از این حق گذشت که شهدا با نثار خون پاکشان برای کشور عزت آفریدند و آزادی و عظمت کنونی این مملکت ثمره آن خون های پاک است و انتقال این ارزش به نسل های آتی کشور در مقابله با هجمه های فرهنگی یا به فرموده مقام معظم رهبری شبیخون فرهنگی ،کار دشواریست که امیدواریم در انتقال این ارزش ها در پیشگاه خداوند و خون شهدا سربلند باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار