رستوران های معروف مقاصد محبوب گردشگران

تهران (پانا) - پس از محل اقامت، رستوران ها و کیفیت غذای هر شهر یا کشوری در سفر از عناصر مهم محسوب می شود. در ادامه با رستوران های مطرح در شهرها و کشورهای توریستی آشنا می شوید.

کد مطلب: ۸۶۰۹۸۹
لینک کوتاه کپی شد
رستوران های معروف مقاصد محبوب گردشگران

مشهد

رستوران هتل درویشی مشهد

رستوران روف گاردن هتل درویشی مشهد

رستوران روف گاردن در طبقه بالای لابی هتل قرار دارد، این رستوران هتل درویشی انواع غذاهای آسیایی و فرنگی با سس های مخصوص سرو می شود. فضای این رستوران بسیار زیبا و سرسبز است.

رستوران برکه هتل درویشی مشهد

رستوران برکه در فضایی بسیار جذاب و طبیعی همراه با آب روان که تلفیقی از فضایی سنتی و مدرن با قلیان، میوه و نوشیدنی های سنتی و ... پذیرای مسافران و مهمانان است. در مورد تور مشهد در سایت سفر باتو بیشتر بخوانید.

رستوران پسران کریم مشهد

رستوران پسران کریم مشهد از رستوران های قدیمی و معروف مشهد با کیفیت عالی غذاها و با سرویس دهی و قیمت مناسب در محیطی دنج و خانوادگی آماده پذیرایی می باشد. این رستوران غذاهای ایرانی سرو می کند که یکی از غذاهای محبوب این رستوران چلو ماهیچه است. شعبه مرکزی رستوران بنایی قدیمی تر داشته و سالن آن به طور معمول بسیار شلوغ است. بیرون بر این رستوران فاقد پیک می باشد. همچنین آژانس مجاور رستوران غذای سفارشی شما را به آدرس دلخواهتان ارسال می کند.

شعبه سوم این رستوران هم چند سالی است در برج آلتون مشهد واقع درخیابان دانشگاه در فضایی دیدنی و شیک افتتاح شده است.

رستوران ارم شاندیز

رستوران ارم شاندیز مشهد یکی از رستوران های اصیل ایرانی در مشهد است که بخاطر سرویس دهی سریع و مدرن در بین رستوران ها متماییز شده است. شیشلیک این رستوران بسیار معروف و طرفداران زیادی دارد.

رستوران اطلسیه مشهد

رستوران اطلسیه مشهد با داشتن سقف شیشه ای و سالن پذیرایی بسیار بزرگ، کیفیت غذایی بالا و همچنین بوفه باز دارد. کافی شاپ این مجموعه در فضای باز و دارای آلاچیق های بسیار زیبا است.

آدرس: مشهد - بلوار خیام شمالی - بام مجتمع وصال - جنب الماس شرق - رستوران و تالار اطلسیه مشهد

تایلند

رستوران برونوس پاتایا

یکی از بهترین رستوران های تایلند، رستوران برونوس پاتایا است. محیط این رستوران بسیار دلنشین و شیک است. قیمت غذاهای این رستوران، مناسب و ارزان می باشد و اکثر توریست ها علاقه دارند در این مکان غذا میل کنند. انواع غذاهای مخصوص تایلندی، غذاهای بین المللی، اروپایی و خوارک های دریایی با طعم متفاوت در منوی غذایی رستوران برونوس پاتایا وجود دارند. در این رستوران، پاستا نیز تهیه می شود. سبک اصلی آشپزی در رستوران برونوس پاتایا، سوئیسی است. در سفر با تور تایلند به رستوران برنوس مراجعه و از غذاهای آن امتحان کنید.

رستوران فلیر: رستوران فلیر، یکی از شیک ترین رستوران های تایلند است و در شهر پاتایا قرار دارد. دکوراسیون این رستوران به سبک مدرن چیده شده است. در رستوران فلیر، انواع غذاهای دریایی و همچنین انواع استیک تهیه می شوند. سرویس دهی به توریست ها در رستوران فلیر به کیفیت بسیار عالی انجام می گیرد.

رستوران زیکوس

یکی از رستوران های تایلند که در نزدیکی منطقه ساحل قرار دارد، رستوران زیکوس می باشد. زیکوس، یک رستوران متفاوت است؛ کسانی که برای خوردن غذا به این رستوران مراجعه می کنند، به ازای پرداخت هزینه ای مشخص می توانند از تمام غذاهای منوی غذایی استفاده کنند. در واقع رستوران زیکوس، یک رستوران بوفه ای محسوب می شود. غذاهای متنوع و خوشمزه روی یک میز بزرگ چیده شده اند و مردم با میل خود از این غذاها استفاده می کنند. غذاهای مخصوص تایلندی، ترشیجات، انواع سالاد، پیش غذا، سوپ و … در رستوران زیکوس موجود است.

رستوران مانترا

رستوران مانترا، گران ترین رستوران شهر پاتایا در تایلند است. اگر به دنبال یک رستوران عالی با منوی غذایی متنوع هستید، رستوران مانترا برای شما بهترین گزینه است. قیمت غذای این رستوران کمی گران هستند اما در عوض، کیفیت بسیار عالی دارند. در منوی غذایی رستوران مانترا، غذاهای دریایی مخصوص، غذاهای چینی، هندی، ژاپنی، خوراک های مدیترانه ای و غذاهای مخصوص تایلندی برای افراد وجود دارند. اگر یک بار در رستوران مانترا غذا میل کنید، طعم ویژه غذاهای آن را هرگز از یاد نخواهید برد و تمایل دارید برای مرتبه دوم نیز به این مکان مراجعه کنید.

باکو

رستوران اورونرو

پیش از خرید تور باکو ادامه مطلب را بخوانید.رستوران اورونرو ( Oronero ) در شهر باکو، بی شک یکی از بهترین رستوران های این شهر، واقع در هتل جِی دابِلیو ماریوت ( JW Mariott ) آبشِرون به شمار می رود. بالکن اورونرو از محبوب ترین نقاطش است که منظره ای چشم نواز از شهر باکو به میهمانان ارائه می دهد و همراه با موسیقی زنده جذابیت این رستوران را تکمیل کرده و خاطره ای عالی برایتان می سازد. کارکنان اورونرو هم بسیار مودب و خوش برخورد هستند و به تمامی خواسته هایتان در کسری از ثانیه رسیدگی می کنند. مطمئن باشید هر سوالی که از منوی غذاها و نحوه ی طبخ آنها داشته باشید، با حوصله ای مثال زدنی به شما پاسخ خواهند داد. بخش ایتالیایی این رستوران به نسبت دیگر قسمت هایش شناخته شده تر است و پیتزا و پاستای بسیار محبوبی دارد.

رستوران اسکای گریل

در اسکای گری ( Sky Grill ) همانطور که از نامش پیداست، انواع غذاهای باربیکیو و گریل شده در انتظارتان هستند. اینجا، در طبقه ی بیست و چهارم هتل هیلتون باکو برای شما این امکان وجود دارد که در فضای زیبا و آرام درون رستوران اسکای گریل بنشینید و از بلندای ساختمان هتل به چشم انداز دل انگیز شهر باکو و دریای خزر، در آن سوی پنجره های این رستوران بنگرید. اگر به استیک و غذاهای دریایی علاقه مندید و به دنبال مکانی آرام با غذایی با کیفیت می گردید، اسکای گریل می تواند یکی از بهترین گزینه هایتان باشد. رفتار خوشایند و دوستانه کارکنان هم، در جذابیت فضای رستوران بی تاثیر نیست.

رستوران سماق

رستوران سماق ( Sumakh ) در شهر باکو، غذاهای سنتی کشور آذربایجان را در محیطی گویای سنت این کشور، در اختیار مشتریان قرار می دهد. اشخاص مشهور، سیاستمدران و تمامی گردشگرانی که در باکو به دنبال چشیدن طعم غذای اصیل آذری باشند حتما سراغی از سماق خواهند گرفت. محیط دل انگیز این رستوران در کنار غذاهای اصیل و خوش طعمش، همگی برای شما ضیافتی دل انگیر را رقم می زنند. وعده ای که در سماق نوش جان کرده اید، تا همیشه در یادتان می ماند چرا که در طبخ غذاهای این رستوران از بهترین و اصلی ترین ادویه های آذری استفاده می شود. چه در گروهی چندین نفره و شلوغ باشید و چه در انتظار قراری دو نفره و خودمانی، سماق می تواند یکی از بهترین میزبانان شما باشد.

مالزی

رستوران لا مکزیکانا کوالالامپور مالزی La Mexicana

رستوران لا مکزیکانا کوالالامپور در منطقه لورونگنیبونگ و بیرون از جالان آمپانگ واقع شده است. این رستوران دارای دکوراسیونی ساده و شیک با غذاهای سنتی مکزیکی می باشد. در رستوران لا مکزیکانا کوالالامپور غذاهای امپرسیونیستی به سبک جهانی ولی با عطر و بوی سنتی طبخ می شود. منوی غذایی این رستوران پر از غذاهایی با چیپس ذرت، گوشت خوک ، گشنیز، پیاز و سس قرمز تند می باشد.در مورد تور مالزی بیشتر بخوانید.

کافه آنتی پودین کوالالامپور مالزی Antipodean Café

مطمئن باشید حتی اگر برای صبحانه به رستوران کافه آنتی پودین کوالالامپور بروید، از انتخاب این رستوران راضی خواهید بود. بسیاری از افراد محلی به این رستوران می آیند و از غذاهای متنوع آن لذت می برند. یک صبحانه عالی شامل نان توست، سوسیس، قارچ، تخم مرغ نیمرو با قیمت بسیار ارزان در رستوران سرو می شود. بطور کلی در رستوران کافه آنتی پودین کوالالامپور می توانید غذاهای متنوع و خوشمزه را با قیمت مناسب سفارش دهید.

رستوران هلی لانگ بار کوالالامپور مالزی Heli Lounge Bar

رستوران هلی لانگ بار کوالالامپور شما رو از هر لحاظی شگفت زده خواهد کرد! این رستوران بر روی پشت بام قرار دارد و انواع غذاهای غربی در آن سرو می شود. زمانی که وارد این رستوران پر زرق و برق می شوید، حس می کنید وارد یک مهمانی شبانه شده اید. غذاهایی مثل جوجه کباب با سس قارچ رو در این رستوران حتما امتحان کنید. پرسنل رستوران هلی لانگ بار کوالالامپور با شما طوری رفتار می کنند که انگار یک سوپراستار وارد رستوران شده است.

صربستان

منیوفکچر

«رستوران منیوفکچِر» ( Manufacture ) در قلب بلگراد واقع شده و یکی از بهترین نقاط برای امتحان کردن طعم اصیل غذاها و نوشیدنی‌های بالکان است. بر خلاف چیزی که از اسم اینجا به نظر می‌رسد، تمام مواد اولیه استفاده شده در غذاها به دقت گلچین و از کشاورزان بومی خریداری شده‌اند. با این حجم از دقت به جزئیات، منیوفکچر به مشتریان خود اطمینان می‌دهد که در تمام غذاها از موادی تازه، طبیعی و بومی استفاده کرده است. طراحی داخلی این مکان، ساده و مدرن بوده و با حال و هوای گرمش مهمان‌نواز به نظر می‌رسد.سفر با تور صربستان با قیمت ارزان را از دست ندهید.

رادوست فینا کوهینیتزا

«رادوست فینا کوهینیتزا» ( Radost Fina Kuhinjica ) برای خام‌خواران، گیاه‌خواران و کسانی که به غذاهای سالم علاقه دارند یا می‌خواهند غذایی سبک میل کنند، ایده‌آل است. اگر شما هم از بومیان بالکان نیستید، شاید از این حجم گوشت که همه جا دیده می‌شود خسته شوید یا حتی گیاه‌خوار باشید؛ پس وقت آن رسیده که یکی از بهترین رستوران‌های گیاهی بلگراد را امتحان کنید. نام این رستوران به معنی «بهترین رستوران لذت بخش» است و واقعاً هم لذتی بی‌همتا را برایتان رقم می‌زند. خود را در غنای سبزیجات تازه و طبیعی که به شیوه‌های مختلفی در غذاها استفاده شده‌اند غرق کنید. این رستوران به شما نشان می‌دهد که چطور می‌توان با غذاهایی سالم نیز لذت برد.بهترین رستوران های بلگراد

ووله وو اتژ

اگر هوس یک سوشی عالی را کرده‌اید، «ووله وو اِتَژ» ( Voulez-vous Étage ) برایتان جای مناسبی خواهد بود. با توجه به اینکه بلگراد در تقاطع یک رودخانه واقع شده، هیچ جایی بهتر از اینجا را برای امتحان کردن سوشی‌های واقعاً تازه در بالکان پیدا نمی‌کنید. در صورتی که از غذای دریایی خوشتان نمی‌آید، می‌توانید از گزینه‌های گیاهی یا حتی از دسرهای سوشی که شیرینی‌هایی به شکل و فرم سوشی هستند لذت ببرید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار