رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل:

۳۳ هزار زوج برای درمان به مرکز درمان ناباروری اردبیل مراجعه کردند

اردبیل (پانا) - رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: از زمان راه‌اندازی مرکز درمان ناباروری قفقاز تاکنون بیش از ۳۳ هزار زوج برای درمان ناباروری به این مرکز مراجعه کرده و از خدمات آن بهره‌مند شده‌اند.

کد مطلب: ۸۶۰۹۴۸
لینک کوتاه کپی شد
۳۳ هزار زوج برای درمان به مرکز درمان ناباروری اردبیل مراجعه کردند

مهران اوچی اردبیلی درجریان بازدید استاندار اردبیل از جهاد دانشگاهی استان اظهار داشت: خدمات‌رسانی به مردم در حوزه‌های مختلف اعم از علمی، آموزشی،درمانی و فرهنگی از مهمترین اولویت‌ها بوده که در جهاد دانشگاهی به دنبال دستیابی به آن هستیم و تلاش می‌کنیم با خدمات‌‌دهی مناسب در راستای توسعه استان گام برداشته و در این حوزه فعالیت‌های ماموریت‌محور انجام دهیم .

وی با اشاره به فعالیت‌های مرکز درمان ناباروری قفقاز که زمینه‌ساز افزایش امید به زندگی در زوج‌های نابارور شده است، گفت: از زمان راه‌اندازی این مرکز تاکنون بیش از 33 هزار زوج برای درمان ناباروری به این مرکز مراجعه کرده و از خدمات آن بهره‌مند شده‌اند .

رئیس جهاددانشگاهی استان فعالیت‌های این مرکز را در درمان زوج‌های نابارور موفقیت‌آمیز دانست و تصریح کرد: با توجه به خدمات مناسب این مرکز علاوه بر استان، 269 زوج نیز از کشورهای عراق و جمهوری آذربایجان برای درمان به این مرکز مراجعه کرده‌اند .

اوچی اردبیلی از برنامه‌ریزی برای ایجاد و راه‌اندازی مجتمع سلامت در اردبیل خبر داد و افزود:‌ تلاش می‌کنیم تا در راستای افزایش کیفیت خدمات درمانی و نیز توسعه صنعت گردشگری سلامت این مجتمع را در استان ایجاد کنیم که مقدمات این امر در حال فراهم شدن است .

وی ارائه آموزش های مهارت‌محور در راستای توسعه و ایجاد کسب و کارهای جدید و نوین را از فعالیت‌های دیگر جهاد دانشگاهی دانست و بیان کرد: فعالیت‌های دانش‌‌بنیان و دوره‌های آموزشی که در سال‌های اخیر توسط جهاد دانشگاهی انجام شده با هدف توسعه و ایجاد اشتغال بوده که این فعالیت‌ها استمرار می‌یابد .

رئیس جهاددانشگاهی استان با اشاره به ارائه خدمات مشاوره‌ای، آزمایشگاهی و حمایت‌های مالی و معنوی از شرکت‌های مستقر در مرکز رشد گیاهان دارویی جهاددانشگاهی استان اظهار کرد : 15 شرکت با 30 طرح و ایده فناورانه در این مرکز فعال بوده و اقدام به تولید داروهای گیاهی مورد نیاز می‌کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار