اجرای طرح پیشگیری از آسیب های اجتماعی در قرچک

قرچک (پانا) - فرمانده انتظامی شهرستان قرچک گفت: همزمان با هفته ناجا برنامه های طرح پیشگیری از آسیب های اجتماعی در قرچک اجرا می شود.

کد مطلب: ۸۶۰۸۲۸
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح پیشگیری از آسیب های اجتماعی در قرچک

سرهنگ علی موسی پور در جلسه شورای اداری شهرستان قرچک ضمن تشریح برنامه های هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: از جمله برنامه های اجرا شده به این مناسبت می توان به برگزاری جلسات پیشگیرانه و استفاده از نظرات کارشناسان، آموزش همگانی و حضور در مساجد و مدارس در خصوص آسیب های اجتماعی اشاره کرد.

وی درادامه افزود: لازم است در حوزه آسیب اجتماعی فضای مجازی و معضلات این فضا را گوشزد کنیم و به مردم در خصوص فضای سایبری اموزش دهیم و بازدید مردم از وضعیت کار نیروهای انتظامی را نیز داشته باشیم.

موسی پورگفت: شعار این هفته «پلیس مقتدر امین مردم» است و اقتدار ناجا الان هم به رخ دنیا کشیده شده و مردم و مسئولین می دانند که اقتدار در نیروی انتظامی دارای شاخص های مشخصی است.

فرمانده انتظامی قرچک با اشاره به اعلام مولفه های اقتدار پلیس گفت: اولین مولفه اقتدار پلیس در حال حاضر فرماندهی معظم کل قوا به نام فرمانده مقتدر نیروهای مسلح است و این عامل مهم اقتدار میباشد و عامل دوم اقتدار این نیرو شهدای عرصه نظم و امنیت هستند که با ایثار جان خود و نثار خون خود در تامین امنیت جامعه سبب اقتدار پلیس شده اند و صبر خانواده شهدا و جانبازان افتخارات و شاخص های این پلیس است.

وی مردم را از دیگر شاخص های اقتدار ناجا دانست وخاطر نشان کرد: همکاری و حرف شنوی مردم سبب این اقتدار است و رضایت ۸۸ درصدی مردم نشان از تلاش و ایثار همکاران در عرصه های مختلف ترافیکی و کشف جرم و فضای مجازی و غیره میباشد که از عوامل اقتدار محسوب می شوند ولذا علت این شعار برای هفته ناجا داشتن این شاخصه ها است.

شایان ذکر است، جلسه شورای اداری شهرستان قرچک به ریاست بهمن خطیبی فرماندار و با حضور حجت الاسلام اسماعیلی امام جمعه، اعضای شورای تامین، معاونین فرماندار ، بخشدار مرکزی، شهردار و دیگر مسئولین برگزار شد.

/خبرنگار:سماشاهوار/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار