ضرب و شتم دو معلم روستای بهاران استان فارس

شیراز(پانا) - رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان فارس از ضرب و شتم دو معلم روستای بهاران شیراز خبر داد و اعلام کرد اداره حراست وحقوقی آموزش وپرورش استان و مراجع قضایی این اتفاق را پیگیری می‌کنند

کد مطلب: ۸۶۰۶۳۵
لینک کوتاه کپی شد
ضرب و شتم  دو معلم روستای بهاران استان فارس

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش فارس، حمیدرضا شعبانی اظهار کرد: صبح روز یکشنبه 15 مهرماه، برادر یکی از دانش‌آموزان کلاس هشتم دبیرستان متوسطه اول روستای بهاران شیراز به همراه یک نفر دیگر به بهانه توهین یکی از معلمان این مدرسه به برادرش وارد این مدرسه شد و با ایجاد سرو صدا اقدام به اهانت و مضروب ساختن این معلم کرده است.

وی ادامه داد: مدیر آموزشگاه نیز با دیدن این حادثه وارد عمل شد که متاسفانه این افراد وی را نیز مضروب ساخته و بلافاصله متواری شده‌اند.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان فارس گفت: درپی این اتفاق، بلافاصله با پاسگاه منطقه تماس گرفته شد که با حضور ماموران پاسگاه محل این اتفاق صورت‌جلسه شد، همچنین مدیر و معلم مضروب نیز به یکی از مراکز درمانی منتقل شدند که پس از درمان سراپایی خوشبختانه مرخص شدند.

شعبانی با اشاره به اینکه براساس دستور صریح مدیرکل آموزش وپرورش استان این مساله در اولویت پیگیری ادارات حراست و حقوقی این اداره کل و ناحیه 4 آموزش وپرورش قرار گرفته است، گفت: این مساله به دادستانی مرکز استان نیز گزارش شده است و خوشبختانه دادستانی نیز با حساسیت کامل پیگیر است.

وی در پایان تاکید کرد: همانگونه که بارها اعلام کردیم مساله صیانت از حقوق دانش‌آموز و معلم خط قرمز ماست و آموزش و پرورش فارس تا احقاق کامل حقوق این معلمان پیگیر خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار