مدیرکل آموزش و پرورش استان خبر داد:

انعقاد تفاهم نامه همکاری آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با انجمن خیریه مردم نهاد آسیب دیدگان چشمی نور پژوهان

زاهدان(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان طی تفاهم نامه ای با انجمن حمایت از آسیب دیدگان چشمی نور پژوهان شرق، طرح امیدهای فردا را با هدف کمک به دانش آموزان کم بضاعت حاشیه شهر زاهدان با بیماریهای چشمی منعقد کرد.

کد مطلب: ۸۶۰۴۲۶
لینک کوتاه کپی شد
انعقاد تفاهم نامه همکاری آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با انجمن خیریه مردم نهاد آسیب دیدگان چشمی نور پژوهان

علیرضانخعی در دیدار با دکتر روحانی رئیس هیئت مدیره موسسه خیریه نور پژوهان زاهدان اظهار داشت: بر اساس سند تحول بنیادین ،رسالت آموزش و پرورش دستیابی دانش آموزان به مراتبی از حیات طیبه همچون کمک به یکدیگربرای رسیدن به موفقیت و کمال است.

وی ضمن قدردانی از حمایتهای خیرین سلامت در راستای کمک به دانش آموزان و حفظ و ارتقاءسلامت آنان افزود: سال گذشته بیش از 30 هزارو 87 دانش آموز تحت پوشش انجمن خیریه نور پژوهان زاهدان قرارگرفتند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: این مشارکت و فعالیت خداپسندانه در سال تحصیلی جاری برای دانش آموزان حاشیه شهر زاهدان ادامه دارد.

مسئول انجمن خیریه حمایت از آسیب دیدگان چشمی نور پژوهان شرق زاهدان گفت: در قانون سازمانهای مردم نهاد مالکیتی وجود ندارد و مستقل از دولت هستند و بودجه این سازمانها از راه کمکهای مردمی تامین می شود.

دکتر محمد رضا روحانی حوزه اصلی فعالیت این انجمن را بهداشت و سلامت بیان کرد.

وی ادامه داد: دانش آموزان ابتدایی حاشیه شهر که آینده سازان این مرزوبوم خواهند بود به صورت رایگان تحت پوشش انجمن قرار گرفته اند و برای تمامی بیماران چشمی این قشر آسیب پذیر به صورت دوره ای، پیگیری های لازم صورت می گیرد.

وی ویزیت تخصصی و فوق تخصصی بیش از 3هزارو 800 دانش آموز، ساخت هزار عینک رایگان و 15 عمل جراحی بصورت کاملا رایگان را از جمله اقدامات این انجمن بیان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار