مدیر کتابخانه های عمومی شهرستان ری:

برگزاری جلسات نقد و بررسی کتاب در کتابخانه های ری

شهرری(پانا) - مدیر کتابخانه های عمومی شهرستان ری با بیان این که در حال حاضر 12 هزار نفر عضو این کتابخانه ها هستند گفت: جلسات نقد و بررسی کتاب، جمع خوانی، قصه گویی و بلند خوانی نیز به طور دائم در این اماکن فرهنگی برگزار می شود.

کد مطلب: ۸۵۹۸۳۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسات نقد و بررسی کتاب در کتابخانه های ری

علی اکبر قربانی در نشست انجمن کتابخانه های شهرستان ری در ادامه با بیان اینکه 17 کتابخانه در سطح شهرستان ری فعال است، اظهار داشت: 6 کتابخانه روستایی در روستاهای ده خیر، اسلام آباد، قلعه نو، گل حصار، تورقوزآباد و خانلق و 11 کتابخانه نیز در سطح شهرری به مردم خدمت رسانی می کنند.

قربانی به اقدامات بازسازی کتابخانه های این شهرستان در سال گذشته نیز اشاره کرد و تصریح کرد: کتابخانه شهید مطهری حسن آباد با 400 میلیون ریال و کتابخانه صاحب بن عباد در خاور شهر نیز با اعتبار 200 میلیون ریال بازسازی شد.

وی به راه اندازی و افتتاح کتابخانه عمومی عطر گل محمدی در باقر شهر نیز اشاره کرد و گفت: این کتابخانه در مساحت 635 متر مربع با اعتبار 2 میلیارد و 300 میلیون ریال گشایش یافت؛ همچنین بالغ بر 480 میلیون ریال نیز برای به روز رسانی تجهیزات مورد نیاز کتابخانه های شهرستان ری هزینه شد.

قربانی عنوان کرد: همچنین نوسازی و بازسازی کتابخانه شیخ کلینی به عنوان یکی از مهمترین کتابخانه های این شهرستان با اعتبار 1 میلیارد و 600 میلیون ریال در حال انجام شدن و به روز رسانی است.

/خبرنگار: نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار