تجمع ۲۵۰۰۰ نفری بسیجیان در سیستان و بلوچستان

زاهدان(پانا)- فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: هدف از این حرکت حماسی اعلام آمادگی برای حضور در همه صحنه های دفاع از انقلاب اسلامی و اعلام انزجار از استکبار جهانی است.

کد مطلب: ۸۵۹۷۶۰
لینک کوتاه کپی شد
تجمع ۲۵۰۰۰ نفری بسیجیان در سیستان و بلوچستان

سردار گشتاسبی افزود: این اجتماع در سومین مرحله از رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله(ص) برای ایجاد امید بین مردم و دوستان نظام و یاس و ناامیدی بین دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی برگزار شد.

فرمانده سپاه سلمان استان در ادامه خاطرنشان کرد: بسیج مردمی در حفظ انقلاب اسلامی همیشه نقشی تعیین کننده داشته است.

وی اظهار کرد: در این همایش که با هدف نمایش اقتدار بسیجیان غیور و نمایش وحدت و ایستادگی، 25000 نفر از بسیجیان سیستان و بلوچستان از همه اقشار حضور داشتند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بیان کرد: امروز پیام بسیجیان و مردم سلحشور لبیک به مقام معظم رهبری است، در شرایطی که دشمنان فشار می آوردند حضور بسیجیان در مرکز کشور و در سیستان و بلوچستان اعلام بیعت با مقام معظم رهبری است.

وی ادامه داد: در ادامه رزمایش محمد رسول الله (ص)، استان ما در ۳ مرحله متداول اقدامات لازم را انجام داد، در مرحله اول در حوزه محرومیت زدایی و مردم یاری خدمات ارائه کردند، مرحله دوم حضور بیش از ۶۰ گردان بیت المقدس بود که اوج حضور بسیجیان در روز تاسوعا و عاشورا بود و در کمال امنیت این رزمایش برگزار شد.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه نیز با بیان اینکه بسیج مردمی در حفظ انقلاب اسلامی همیشه نقشی تعیین کننده داشته است، گفت: استواری پایه‌های دینی اعتقادی و مذهبی همواره در مبارزات بسیجیان مشهود بوده است .

سردار مارانی افزود: بسیجیان در همه صحنه ها آماده بوده‌اند و از انقلاب دفاع کرده‌اند .

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه اظهار کرد: امروز همراه با تمامی بسیجیان کشور با شهدا و امام شهدا و ولی امر خودت بیعت می‌کنیم که همیشه همراه انقلاب هستیم، بسیج مردمی در انقلاب اسلامی همیشه نقشی تعیین کننده داشته است .

وی با اشاره به نقش بسیج در احیای دین، گفت: مردم دنیا به بسیجیان نگاه می کنند و اسلام را از آنان یاد میگیرند آنچه در مبارزات بسیجیان مشهود بوده استواری پایه‌های دینی اعتقادی و مذهبی بوده است .

وی بیان کرد: مبارزه با دشمنان و قطع طمع آن ها از دستاوردهای بسیج است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار