در گفت‌وگو با پانا

مدیرکل امور کودکان و نوجوانان بهزیستی: توزیع یک وعده غذای گرم در تمام مهدهای کودک حاشیه شهرها تا سال آینده

تهران (پانا) - مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی گفت تا سال آینده تمام مهدکودک‌های حاشیه‌ شهرها یک وعده غذای گرم دریافت می‌کنند.

کد مطلب: ۸۵۹۴۹۱
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل امور کودکان و نوجوانان بهزیستی: توزیع یک وعده غذای گرم در تمام مهدهای کودک حاشیه شهرها تا سال آینده

محمد نفریه با اشاره به توزیع یک وعده غذای گرم در همه مهدکودک‌های مناطق روستایی کشور به پانا گفت: این طرح ابتدا با محوریت 7 استان محروم کشور آغاز شد و به تدریج تمام روستامهدهای کشور را در بر گرفت.

مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی افزود: سالانه 120 روز با همکاری وزارت بهداشت یک وعده غذای گرم در روستامهدها توزیع می‌شود و آمارها نشان می‌دهد که با انجام این طرح تا 40 درصد میزان سوءتغذیه در کودکان این مناطق کاهش یافته است.

به گفته وی، اعتبار تخصیص یافته برای طرح توزیع یک وعده غذای گرم در مهدهای کودک در سال جاری 70 میلیارد تومان بوده است و 700 هزار کودک را شامل می‌شود.

نفریه افزود: از سال گذشته 50 درصد از مهد کودک‌های مناطق حاشیه‌ای تحت پوشش این طرح قرار گرفته‌اند که این میزان امسال به 75 درصد افزایش یافته است و تلاش خواهیم کرد تا سال آینده همه مهد کودک‌های حاشیه یک وعده غذای گرم را دریافت کنند.

مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی تصریح کرد: والدین می‌توانند به شماره پیامکی ۳۰۰۰۰۱۲۳۳۳ هر گونه شکایتی را گزارش کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار