پنج شنبه صبح‌؛

دانش‌آموزان بسیجی به دیدار رهبر معظم انقلاب می‌روند

تهران (پانا) - تجمع اقتدار عاشورایی فرماندهان واحدهای پیشگام بسیج دانش آموزی عصر امروز برگزار شد.

کد مطلب: ۸۵۹۴۱۲
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان بسیجی به دیدار رهبر معظم انقلاب می‌روند

تجمع اقتدار عاشورایی فرماندهان واحدهای پیشگام بسیج دانش آموزی عصر امروز با حضور سردار محمدنبی رودکی، رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس، شاپور محمدزاده، معاون وزیر آموزش و پرورش، علی رمضانی، مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش، فرماندهان بسیج و دو هزار از دانش‌آموزان بسیجی در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد.

سردار رودکی در ابتدای این مراسم گفت: به عنوان کسی که در کنار شهدای دفاع مقدس چهره‌های شما عزیزان من را یاد جوانان ایام دفاع مقدس می‌اندازد. جوانانی که مخلصانه و با دستکاری شناسنامه خود تلاش می‌کردند تا با حضور در جبهه‌های جنگ به رسالت خود عمل کنند.

او ادامه داد: ما در پژوهشگاه علوم و معارف جمع آوری خاطرات، نکته‌ها ودرس‌های دفاع مقدس را جمع آوری می‌کنیم و در کتاب‌های درسی می‌گنجانیم.

رهبر انقلاب در همایش ده‌ها هزار نفری خدمت بسیجیان حضور خواهند یافت

رهبر معظم انقلاب روز پنجشنبه در جمع شرکت‌کنندگان در همایش ده‌ها هزار‌نفری بسیجیان استان تهران در ورزشگاه آزادی حضور خواهند یافت.

به گزارش دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای، حاضران در این همایش، گروه‌های جهادی بسیجی‌ هستند که شهریور ‌ماه امسال در رزمایش خدمت بسیجیان شرکت کرده و به ارائه خدمات مختلف به اقشار محروم در عرصه‌های عمرانی، بهداشتی، فرهنگی و آموزشی پرداخته بودند.

سردار غیب‌پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه حدود 150 هزار نفر در موضوع خدمت‌رسانی در سراسر کشور در محلات شهری و حاشیه شهرها به ارائه خدمات مختلف در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی، آموزشی، اشتغال‌زایی، عمرانی و بهداشت و سلامت حاضر شدند و از 9 شهریور تا 29 شهریور این رزمایش برگزار شد، خاطرنشان کرد: این رزمایش برای سنجش آمادگی بسیجیان برای خدمت‌رسانی به اقشار محروم انجام شد و حلقه پایانی رزمایش یک تجمع 700 هزار نفری در مراکز استان‌ها است که ده‌ها هزار نفر آن‌ها در تهران در روز پنج‌شنبه تجمع خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار