معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر:

انتخابات شورای دانش آموزی در ۱۵۰۰ مدرسه استان بوشهر برگزار می‌شود

بوشهر(پانا)_معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: بیست و یکمین انتخابات شوراهای دانش آموزی در هزار و ۵۰۰ مدرسه استان بوشهر برگزار می‌شود

کد مطلب: ۸۵۸۹۹۷
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات شورای دانش آموزی در ۱۵۰۰ مدرسه استان بوشهر برگزار می‌شود

سیروس فتحی در نشست ستاد بیست و یکمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی استان بوشهربیان داشت : انتخابات شورای دانش آموزی تمرینی است برای حضور دانش آموزان در صحنه های بزرگ تر در راستای دموکراسی که می تواند موفقیت‌های دانش آموزان را در مشارکت های اجتماعی و سیاسی دو چندان کند.

فتحی ادامه داد: علاوه بر این تمرین، مشارکت اجتماعی از اهداف تشکیل شورای دانش آموزی در مدارس است و استفاده از توانمندی های دانش آموزان، ایجاد و تقویت روحیه مشارکت پذیری را می توان از دیگر اهداف تشکیل این شوراها در مدارس نام برد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر یادآور شد: بیست و یکمین انتخابات شوراهای دانش آموزی استان در روز یکم آبان ۹۷ در مدارس سراسر استان برگزار خواهد شد.

فتحی افزود: بر اساس پیش بینی کمیته برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی در استان، بیش از یک هزار و ۵۰۰ مدرسه انتخابات دانش آموزی را برگزار می کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه هر مدرسه براساس تعداد دانش آموز، پنج تا ۱۱ عضو اصلی و علی البدل خواهد داشت، تصریح نمود : انتخابات شورای دانش آموزی در نوبت صبح ساعت هشت و ۳۰ دقیقه و در نوبت بعد از ظهر ساعت ۱۴ برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار