شکوفایی استعدادهای دانش آموزان از اهداف معاونت پرورشی و فرهنگی

تهران (پانا) - گردهمایی مدیران دانش آموزی مناطق پایتخت روز دوشنبه هشتم مهرماه در سالن کنفرانس اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۸۵۸۸۷۲
لینک کوتاه کپی شد
شکوفایی استعدادهای دانش آموزان از اهداف معاونت پرورشی و فرهنگی

به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، گردهمایی مدیران دانش آموزی مناطق پایتخت روز دوشنبه هشتم مهرماه در سالن کنفرانس اداره کل برگزار شد.در این گردهمایی که با هدف هماهنگی فعالیت های سازمان دانش آموزی در سال تحصیلی جاری و با حضور میهمانانی از معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و مسئولین اداره کل شهر تهران انجام شد برنامه های عملیاتی 98-97 با رویکرد افزایش دانش آموزان عضو فرزانگان مورد بررسی قرار گرفت.

براساس این گزارش معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران بر ضرورت انجام وظایف ذاتی سازمان به عنوان مهمترین هدف تاکید نمود و گفت: یکی از اهداف ذاتی سازمان دانش آموزان کمک به رشد و شکوفائی استعداد دانش آموزان است که این مهم با توجه به تفاوت های فردی متربیان ممکن است. پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان و حتی فرهنگیان عزیز هم می تواند یکی دیگر از اولویت های سازمان دانش آموزی در استان و مناطق باشد.

عبدالرسول کریمی ادامه داد: توجه ویژه به خبرگزاری پانا به عنوان خبرگزاری رسمی در آموزش و پرورش با مشارکت دانش آموزان علاقه مند از مهمترین دیدگاه های موجود در زمینه تعاملات سازمان دانش آموزی در حوزه رسانه می باشد که مصداق صحیح آن یک خبرنگار آموزش دیده در هر مدرسه شهر تهران خواهد بود.

معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران حضور در فعالیتهای مکمل اقتصادی با رعایت مصالح فرهنگی و ضوابط مالی را در کنار همکاری در بزرگداشت ایام الله و توانمندسازی مربیان و دانش آموزان از دیگر رویکردهای سازمان دانش آموزی در سال تحصیلی جدید دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار