سرپرست فرمانداری شهرستان گالیکش

کودکان روستاهای گالیکش صاحب کتابخانه سیار شدند

گرگان (پانا) - کتابخانه‌ای سیار با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، آموزش و پرورش و نهاد کتابخانه‌های عمومی برای روستاهای گالیکش راه‌اندازی شده است.

کد مطلب: ۸۵۸۷۶۶
لینک کوتاه کپی شد
کودکان روستاهای گالیکش صاحب کتابخانه سیار شدند

حسین مایلی در حاشیه بهره‌برداری از کتابخانه سیار روستایی اظهارداشت: این کتابخانه سیار در قالب یک دستگاه مینی‌بوس طراحی شده و در حال حاضر 3 هزار جلد انواع کتاب دارد.

وی افزود: این کتابخانه سیار فعالیت خود را در 13 روستا و 19 مدرسه با یک‌هزارو 200 دانش‌آموز عضو آغاز کرده و هدف آن ترغیب کودکان و نوجوانان به کتاب و کتابخوانی و فراهم کردن زمینه‌های مناسب برای تحرک، پویایی و کشف استعدادها و بهره‌گیری از لحظات آزاد برای مطالعه است.

سرپرست فرمانداری گالیکش گفت: اجرای روخوانی قرآن، کتاب، امانات و برگشت کتاب، قصه‌گویی، نمایش خلاق و عروسکی، شعرخوانی، نقاشی، پخش فیلم، اجرای بازی‌های بومی و محلی و جشنواره بادباک‌ها از جمله فعالیت‌های این کتابخانه سیار در سطح روستاها است.

وی یادآور شد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان گالیکش در بهمن ماه سال گذشته توسط اداره کل نوسازی ساخته و افتتاح شد.

مایلی بیان داشت: در حال حاضر این کانون بیش از 4 هزار نسخه انواع کتاب در زمینه‌های مختلف دارد و 140 نفر عضو این کانون شده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار