کمک هزینه درمانی 100 میلیون تومانی بیمه معلم به دانش آموز سنندجی اعطا شد

سنندج(پانا)-مسئولین آموزش و پرورش استان کردستان در عیادت از دانش آموز سنندجی ، کمک هزینه درمانی به مبلغ 100 میلیون تومان را به خانواده این دانش آموز اعطا کردند .

کد مطلب: ۸۵۸۵۶۲
لینک کوتاه کپی شد
کمک هزینه درمانی 100 میلیون تومانی بیمه معلم به دانش آموز سنندجی اعطا شد

نظام مرادی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش کردستان و رحیمی رئیس اداره تعاون و امور فاهی آموزش و پرورش استان کردستان، مدیر آموزش و پرورش ناحیه به همراه مسئولین بیمه معلم با حضور در منزل دانش آموز ساغر امانی با وی ملاقات و از نزدیک در جریان اقدامات درمانی این دانش آموز قرار گرفتند .

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کردستان در این دیدار ضمن قدر دانی از اقدامات حمایتی بیمه معلم در استان اعلام کرد: بیمه معلم جهت جبران بخش زیادی از هزینه های درمانی این دانش آموز و سایر دانش آموزان گام های خوبی برداشته است .

خاطر نشان می سازد این دانش آموز دوم اردیبهشت ماه سال جاری در حین دوچرخه سواری به علت سقوط از ارتفاع دچار آسیب دیدگی وفلج مغزی شده است.

گفتنی است در طول یکسال گذشته از محل بیمه دانش آموزی و با پیگیری بیمه معلم استان مبلغ 900 میلیون تومان کمک هزینه درمانی به دانش آموزان حادثه دیده استان به صورت نقدی پرداخت شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار