معاون عمرانی استاندار خواستار شد؛

راه‌اندازی خط پروازی یزد به عراق

یزد (پانا) - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد بر آسان‌سازی سفر و ارائه خدمات به مردم تاکید کرد و پیگیری سازمان حج و زیارت برای جذب همکاری‌های موثر در راه اندازی خط پروازی یزد-عراق ویژه زائران اربعین را خواستار شد.

کد مطلب: ۸۵۸۵۱۰
لینک کوتاه کپی شد
راه‌اندازی  خط  پروازی یزد به عراق

نشست هم اندیشی و بررسی شرایط راه اندازی خط پروازی مستقیم از یزد به کشورعراق و فرودگاه‌های بغداد و نجف برای تسهیل شرایط سفر زائران اربعین حسینی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد برگزار و اقدامات لازم در دستور کار قرار گرفت.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد گفت: توسعه و تنوع بخشی به حمل و نقل هوایی استان با توجه به نیازهای طرح شده ضروریست و لازم است برنامه ریزی و حرکت به سمت شناسایی و زمینه سازی برای ارائه خدمات شرکت‌های مختلف در فرودگاه بین‌المللی یزد صورت گیرد.
« محسن صادقیان» افزود: در این زمینه راه اندازی خط پروازی یزد به عراق برای زائران اربعین حسینی تا یک ماه آینده در اولویت قرار دارد و علاوه بر پیگیری فعال سازی سایر خطوط؛ همکاری دستگاه های متولی برای ارائه خدمت موثر به مردم برای حضور در راهپیمایی اربعین مورد تاکید است.
صادقیان خاطرنشان کرد: سازمان حج و زیارت استان علاوه بر فعالیت شرکت شمسا رایزنی با نهادهای مربوطه برای فعالیت سایر شرکت‌های هواپیمایی و ایجاد بازار رقابتی در حوزه حمل و نقل هوایی یزد و عراق به ویژه برای بهره مندی زائران در ایام اربعین را فراهم سازد.
وی اظهار داشت: به زودی جلسات مشترک کارشناسی با شهرداری و مجموعه فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی یزد نیز با هدف تقویت همکاری های مشترک و ارائه خدمات موثر در حوزه حمل و نقل هوایی استان نیز برگزار می‌شود و امید است بهبود شرایط در این زمینه را شاهد باشیم.
«محمود شاکری شمسی» مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها در این جلسه با اشاره به درخواست های مردمی مبنی بر ایجاد پرواز یزد به عراق در ایام اربعین حسینی بیان کرد: با جذب همکاری شهرداری، فرودگاه و سایر نهادهای متولی افزایش کیفیت خدمات فرودگاهی زمینه سازی و امید است از سوی دیگر شرایط حمل و نقل هوایی از مبدا یزد به کشور عراق نیز فراهم شود.
گفتنی است در این جلسه گزارشی از فعالیت سازمان حج و زیارت استان با محوریت شرکت شمسا برای ارائه حمل ونقل هوایی از استان یزد به کشور عراق در سالهای گذشته ارائه و پیشنهادات مدیرکل فرودگاه بین‌المللی شهید آیت الله صدوقی (ره) نیز برای جذب همکاری شرکت‌های هواپیمایی مطرح شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار