3 منزل مسکونی توسط گروهای جهادی خوی تحویل نیازمندان شد

ارومیه (پانا)- مسوول بسیج دانشجویی شهرستان خوی گفت: سه باب خانه محروم در سه روستای مرزی بلجوک قطور و قوردیک سفلی صفائیه و حاشیه شهر خوی توسط گروه‌های جهادی احداث شده بود که به نیازمندان تحویل داده شد.

کد مطلب: ۸۵۸۲۵۰
لینک کوتاه کپی شد
3 منزل مسکونی توسط گروهای جهادی خوی تحویل نیازمندان شد

هادی پاشایی مسئول بسیج دانشجویی شهرستان خوی افزود: برای احداث این سه واحد مسکونی، یک میلیارد ریال هزینه شده است که 30 درصد آن توسط قرارگاه جهادی خدمت رسانی کشور و کمیته امداد امام خمینی (ره) خوی و بقیه توسط خیران، اساتید و کارکنان دانشگاهها تامین شده است.

وی اضافه کرد: تمامی مراحل عملیات عمرانی این سه باب منزل از آواربرداری، تسطیح، پی کنی، اجرای فنداسیون، دیوارچینی و ساخت با کار و مدیریت جهادی دانشجویان محقق شده است.

پاشایی بیان کرد: امسال هفت گروه اردوی جهادی متشکل از 150 دانشجو در اردوهای جهادی خوی شرکت کرده و در عرصه‌های عمرانی، خدماتی و بهداشتی، فرهنگی و آموزشی به جهاد مشغول بودند.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان خوی افزود: این تعداد دانشجو در چهار گروه جهادی در عرصه عمرانی و احداث مسکن برای محرومان و سه گروه جهادی نیز در عرصه بهداشتی خدماتی، فرهنگی و آموزشی بکارگیری شدند .


پاشایی گفت: اردو‌های جهادی فرصتی برای تمرین خدمت و خودسازی برای دانشجویان است و آنها فرمان آتش به اختیار رهبری را در اردو‌های جهادی معنا می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار