همه چیز درباره تعمیر کولر گازی تا تعمیر پکیج دیواری<span style="background:white"><span style="line-height:24.0pt"><strong><span lang="AR-SA" style="border:none windowtext 1.0pt; font-size:16.0pt; padding:0in"><span style="font-family:" tahoma=""><span st

تهران (پانا) - شاید در نظر اول  ارتباط تعمیر کولر گازی و جاری شدن نسیم بهاری در منزلتان قدری تعجب ‌برانگیز به نظر برسد! اما باید به این نکته توجه داشته باشید که کولر گازی یکی از لوازم خانگی کاربری و پرمصرف است که جهت تأمین سرمایش یا گرمایش منازل، ادارات و حتی اتاق‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کد مطلب: ۸۵۸۱۱۹
لینک کوتاه کپی شد
همه چیز درباره تعمیر کولر گازی تا تعمیر پکیج دیواری<span style="background:white"><span style="line-height:24.0pt"><strong><span lang="AR-SA" style="border:none windowtext 1.0pt; font-size:16.0pt; padding:0in"><span style="font-family:" tahoma=""><span st

تصور کنید بعد از یک روز کاری شلوغ و طاقت فرسا به منزل برگشته‌اید و قصد دارید تا در برابر نسیم بهاری جاری شده از کولر گازی به استراحت بپردازید. اگر ریموت کنترل کولر گازی از کار افتاده باشد یا این که به دلیل خرابی قطعات درونی دستگاه نتوانید از آن استفاده کنید عمق فاجعه مشخص می‌شود! زیرا مجبور هستید گرمای محیط را تحمل کنید!

بهترین راه حل در این حالت درخواست کمک از کارشناسان فنی فدک تهویه است. پس از سرویس و تعمیرات کولر گازی دستگاه همانند روز اول قابل استفاده خواهد بود و می‌توانید به راحتی از آن استفاده کنید.

اهمیت سرویس و تعمیر داکت اسپیلت به صورت دوره ای

بسیاری از افراد تصور می‌کنند داکت اسپیلت همان کولر گازی است و در هنگام خرید نمی‌توانند تفاوت این دو سیستم را تشخیص دهند و یک سیستم سرمایشی مناسب برای منزل مسکونی یا شرکتشان خریداری کنند!

داکت اسپیلت شاید شباهت زیادی به کولر گازی داشته باشد اما از آن بسیار پیشرفته‌تر است. سرمایش این دستگاه نسبت به کولر گازی بیشتر است و با وجود این سرمایش فوق العاده از مصرف انرژی بسیار کمی برخوردار است.

درون داکت اسپیلت یک فیلتر جهت پاکسازی محیط از ویروس‌ها و آلودگی‌ها تعبیه شده است تا محیط خانه همیشه با طراوت و تمیز باشد. همچنین طراحی این سیستم سرمایشی به گونه‌ای صورت پذیرفته است که رطوبت محیط همیشه در حد متعادل باقی بماند و نفس کشیدن را برای اعضای خانواده راحت‌تر کند.

با وجود طراحی فوق العاده و قدرت بالایی که این سیستم سرمایشی دارد باز هم در برابر خطاهای احتمالی مصون نیست و اگر سرویس داکت اسپیلت یا تعمیر داکت اسپیلت ) به موقع انجام نشود ممکن است که دستگاه صدمات بیشتری ببیند و دیگر قابل استفاده نباشد.

از سرویس و تعمیر پکیج دیواری غافل نشوید

با توجه به مصرف زیاد بخاری‌های گازی و شومینه‌ها و خطراتی مانند سوختگی و گاز گرفتی این وسایل گرمایشی، یک وسیله کاربردی تحت عنوان پکیج دیواری طراحی و عرضه شده است. این سیستم گرمایشی جمع و جور است و به راحتی می‌توانید آن را در آشپزخانه در کنار کابینت‌ها یا درون تراس نصب کنید و مورد استفاده قرار دهید.

این سیستم سرمایشی کوچک می‌تواند آب گرم شوفاژهای منزل جهت گرما بخشی محیط را تأمین کند. همچنین با وجود یک پکیج دیواری مناسب نگرانی از بابت وجود آب گرم در حمام و آشپزخانه نخواهید داشت.

پکیج دیواری نیز مانند سایر لوازم خانگی ممکن است در هنگام استفاده مستهلک شود و نیاز به انجام تعمیرات داشته باشد! اگر سرویس پکیج یا تعمیر پکیج را به موقع انجام ندهید باید با آب سرد حمام کنید و با شال و کلاه و جوراب تلویزیون تماشا کنید! زیرا دیگر منزلتان گرما و آرامش همیشگی را نخواهد داشت.

اهمیت سرویس و تعمیر چیلرها ی مختلف

شاید با شنیدن نام سردخانه در کنار سایر وسایل سرمایشی یا گرمایشی اندکی تعجب کنید! زیرا ار سردخانه ها برای نگهداری مواد غذایی به مدت طولانی استفاده می شود

اما اهمیت این وسایل سرمایشی نسبت به سایر وسایل نام برده شده بیشتر است؛ زیرا با وجود طراحی ویژه‌ای که دارد از گازهای مبرد و اجزای خنک کننده بسیار قوی استفاده می‌کند تا بتواند برودت هوای مورد نیاز در یک سردخانه را تأمین کند.

حال تصور کنید چند ساعت سردخانه به دلایل نامعلومی از کار بیفتد و دیگر قابل استفاده نباشد! مواد غذایی موجود در سردخانه تا زمان مراجعه تعمیرکاران و عیب یابی و تعمیر سردخانه به طور کامل فاسد می‌شوند؛ زیرا با توجه به پیچیده‌تر بودن طراحی این سیستم سرمایشی فرآیند عیب یابی و تعمیر آن زمان برتر خواهد بود.

یکی دیگر از سیستم های سرمایشی که امروزه کاربرد زیادی دارد چیلرها هستند که در مکان های بزرگ مانند هتل ها و مجتمع های بزرگ استفاده می شود و به عنوان یک منبع سرمایشی برای کل اهالی مجتمع کاربرد دارد به نحوی که در صورت خرابی یکی از اجزای چیلر کل اهالی ساختمان در گرما می مانند.

قبل از این که چیلر دچار مشکل شود علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد! بنابراین بهترین روش استفاده از خدمات فدک تهویه جهت سرویس و تعمیر چیلر های مختلف به صورت دوره‌ای است. در هنگام سرویس ایرادات کوچک برطرف می‌شوند. تا به یکباره چیلر موجود در ساختمان از کار نیفتد.

مراحل ثبت سفارش تعمیرات در مرکز تخصصی و تعمیرگاه مجاز فدک تهویه

شما می‌توانید درخواست خدمات خود را (برای مثال سرویس و تعمیر کولر ، سرویس و تعمیر چیلر ، سرویس و تعمیر سردخانه ، سرویس و تعمیر پکیج، سرویس و تعمیر فن کویل سرویس و تعمیر موتورخانه ، سرویس و تعمیر داکت اسپیلت …) از طریق تماس (با شماره تلفن ۰۹۱۲۰۷۵۷۳۸۳ ) و یا پر کردن فرم ثبت درخواست تعمیرات به صورت آنلاین (بدون محدودیت زمانی) ثبت کنید.

در صورتی که از طریق فرم و به صورت آنلاین درخواست خود را ثبت کرده باشید، همکاران ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و اطلاعات کاملی درباره دستگاه (مدل، گارانتی، مشکل دستگاه، ساعت مراجعه تعمیرکار و …) را از شما دریافت و ثبت می‌کنند. در نهایت پس از هماهنگی با شما، نزدیک‌ترین متخصص فنی را به محل شما اعزام می‌کنند.

همچنین همکاران ما پس از اتمام کار تعمیرات شما، پیگیری‌هایی در خصوص صحت انجام کار و رضایت‌مندی شما از خدمات انجام شده به عمل می‌آورند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار