اطلاعیه روابط عمومی تئاتر شهر

عملیات نوسازی سیستم ماشینری تالار اصلی تئاتر شهر آغاز شد

تهران (پانا) - عملیات نوسازی و بهسازی سیستم ماشینری تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر در حالی آغاز شد که سه نمایش آینده این تالار نمایشی تا قبل از شروع جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی شدند.

کد مطلب: ۸۵۷۸۴۶
لینک کوتاه کپی شد
عملیات نوسازی سیستم ماشینری تالار اصلی تئاتر شهر آغاز شد

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، عملیات نوسازی و بهسازی سیستم ماشینری تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر از روز سه شنبه سوم مهر ماه طی عقد قراردادی با پیمانکار جدید آغاز شد. ضمن اینکه که بعد از پایان عملیات نوسازی و بهسازی سیستم ماشینری عملیات تعمیر و نوسازی سایر قسمت های این تالار نیز به ترتیب اولویت انجام می گیرد.

براساس این گزارش با آغاز فصل سوم فعالیت های تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر، برنامه اجرای نمایش های تالار اصلی این مجموعه تا آغاز جشنواره بین المللی تئاتر فجر نیز اعلام شد. این در حالی است که از روز سوم تا دهم آذر ماه تالار اصلی تئاتر شهر میزبان نمایش های به صحنه رفته در چارچوب جشنواره تئاتر مقاومت خواهد بود.

بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفت تا آغاز جشنواره بین المللی تئاتر فجر نمایش های «خاتون» به کارگردانی حسین عالم بخش، «شاه لیر» به کارگردانی مسعود دلخواه و «ازدواج آقای می سی سی پی» به کارگردانی احسان فلاحت پیشه در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر میزبان علاقه مندان تئاتر خواهد بود.

برای کسب آخرین اطلاعات و اخبار تئاتر شهر به سایت این مجموعه به آدرس www.teatreshahr.com مراجعه کنید

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار