مراسم هفته دفاع مقدس در هنرستان طالقانی شهرستان بوشهر برگزار شد

بوشهر(پانا)_مراسم هفته دفاع مقدس و تودیع و معارفه فرمانده سابق و فعلی بسیج دانش آموزی هنرستان فنی و حرفه ای آیت الله طالقانی انجام شد.

کد مطلب: ۸۵۷۷۸۹
لینک کوتاه کپی شد
مراسم هفته دفاع مقدس  در هنرستان طالقانی شهرستان بوشهر برگزار شد

حجت الاسلام و المسلمین بردستانی ضمن تبریک آغاز فصل تعلیم و تربیت و تبریک هفته دفاع مقدس و تسلیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین و شهادت مردم بیگناه در اهواز گفت : آنچه ایران را در برابر دشمنان متعدد در جنگ موفق کرد ایمان بود.ما از کشورهای های متعدد اسیر داشتیم،کشور های مختلف تسلیحات دشمن را از جمله بمب و هواپیما و اسلحه های مختلف را تامین میکردند اما به ایران حتی سیم خاردار هم نمیدادند اما هر کس خدا را یاری کند خدا نیز او را یاری خواهد کرد و ایران بعد از هشت سال دفاع یک وجب خاک به دشمن هم نداد.

حجت الاسلام بردستانی ضمن موفقیت و توفیقات روز افزون دانش آموزان و قرائت لوح تقدیر فرمانده قبلی امیرحسین مهرنگار و خواندن حکم فرمانده فعلی امیررضا بادمهر به همراه سروان پاسدار سجاد شیخیانی فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده شهرستان بوشهر و مدیر هنرستان مهندس حسین زائری اهدا گردید.

حجت الاسلام بردستانی بعد از مراسم تودیع و معارفه به همکاری با بسیج دانش آموزی در مدرسه تاکید کرد و دانش آموزان را دعوت به ثبت نام و فعالیت در بسیج دانش آموزی نمود .

خبرنگار : مهدی انگالی بوشهری هنرستان طالقانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار