پیام مدیر آموزش و پرورش تنگستان در آستانه سال تحصیلی جدید

تنگستان ،بوشهر(پانا)_بار دیگر فصل روشن" مهر" از راه رسید تا دفتر آگاهی و دانایی ورق بخورد و دانش آموزان خود را آماده گذر از دروازه های سراسر شور و نشاط مدرسه نمایند .

کد مطلب: ۸۵۷۳۳۶
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیر آموزش و پرورش تنگستان در آستانه سال تحصیلی جدید

متن پیام به شرح ذیل می باشد :

به نام نقشبند صفحه ی خاک

بار دیگر فصل روشن" مهر" از راه رسید تا دفتر آگاهی و دانایی ورق بخورد و دانش آموزان خود را آماده گذر از دروازه های سراسر شور و نشاط مدرسه نمایند .
از آن جا که رسالت خطیر آموزش و پرورش،تربیت نیروی انسانی شایسته و ماهر به عنوان محور توسعه همه جانبه کشور می باشد،نقش معلمین دلسوز در این مسیر طاقت فرسا و پرسنگلاخ بر هیچ کس مستور نیست؛لذا وظیفه همگان، بویژه مسئولین عالی نظام ودولت تدبیر و امید این است که اولویت خود را ارتقای منزلت و جایگاه این قشر قرار دهند تا معلمان با آرامش خاطر و رضایت مندی بتوانند وظیفه ی خویش را به نحوی نیکو و پسندیده به انجام برسانند.

در ابتدای مهرماه از مسئولین شهرستان؛بویژه فرماندار محترم ، شهرداران گرامی ،دهیاران ارجمند و اعضای کوشای شوراهای اسلامی شهر و روستا استدعا دارد که همچون گذشته در طرح تقویت بنیه علمی دانش آموزان و کیفیت بخشی به ساحت های مختلف تعلیم و تربیت ،مشارکت و همیاری همه جانبه با آموزش و پرورش داشته باشند.
انتظار دارد اولیای دانش آموزان، بویژه انجمن اولیا و مربیان مدارس ،در مساعدت به اداره مطلوب آموزشگاه ها ،نقش موثرتری ایفا کنند و دغدغه ی بیشتری برای رقم زدن آینده درخشان فرزندان دلبند خویش ،احساس نمایند.

ضمن سپاس و تقدیر از همکاران عزیز فرهنگی ،این سکان داران خاکسار و بی ادعای نظام تعلیم و تربیت، توقع می رود برای شکوفایی استعدادها و باروری و بالندگی توانمندی های فرزندان فهیم دیار تنگستان ، از هیچ کوششی دریغ روا ندارند.
یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس و شهدای کربلا که ندای عدالت طلبی،ظلم ستیزی،آرمان خواهی ، آزادگی،پاکبازی و سبک بالی شان در گوش دوران و درازنای تاریخ، طنین انداز است ،متبرک باد.

حسین پولادیان مدیر آموزش و پرورش شهرستان تنگستان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار