وزیر آموزش‌وپرورش پیوست برنامه اجرایی سند تحول بنیادین را به استان‌ها ابلاغ کرد

تهران (پانا) - وزیر آموزش‌ و پرورش پیوست برنامه اجرایی سند تحول بنیادین در طول برنامه ششم توسعه را به حوزه‌های ستادی و ادارات کل آموزش‌وپرورش استان‌های سراسر کشور ابلاغ کرد.

کد مطلب: ۸۵۷۲۲۳
لینک کوتاه کپی شد
وزیر آموزش‌وپرورش پیوست برنامه اجرایی سند تحول بنیادین را به استان‌ها ابلاغ کرد

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، برنامه اجرائی سند تحول بنیادین بر‌اساس برنامه‌های مصوب زیر‌نظام‌ها تهیه‌ و به استان‌ها برای اجرا ابلاغ‌ شده است و سازمان‌ها و ادارات کل باید این برنامه‌ها را در قالب یک مجموعه منسجم به‌ عنوان وظایف حوزه برای اجرایی‌کردن راهکارهای سند تحول تنظیم و به دفاتر زیر مجموعه با تعیین واحد مسئول حداکثر یک هفته بعد از دریافت، ابلاغ کنند.

برنامه ابلاغی وزیر آموزش و پرورش منبع اصلی تدوین برنامه‌های سنواتی از سال 1398 تا 1400 خواهد بود و برای هماهنگی در فرایند اجرا، جلسات مشترک بین کارگروه زیر‌نظام‌ها با برنامه‌ریزی دبیر شورای هماهنگی انجام می‌شود.

معاونت‌ها و سازمان‌ها هم باید برای مدیران و کارشناسان جلسات آموزش کاربردی و توجیهی درباره تبیین برنامه‌های اجرایی در چارچوب نظام جامع آموزش کاربردی برگزار کنند.

براساس ابلاغیه واحدهای حوزه ستادی که در نظام‌ها برنامه موثری برای آنها به صورت مستقل پیش‌بینی نشده است، باید با بهره‌گیری از تجارب برنامه‌های سنواتی، متناسب با هر یک از راهکارهای سند تحول و زیرنظام‌ها با هماهنگی مشاور وزیر آموزش و پرورش در سند تحول، برنامه تکمیلی را در 10 روز تهیه و برای تصمیم‌گیری در شورای هماهنگی و اجرای سند تحول ارسال کنند.

متن کامل برنامه اجرایی ابلاغ شده را می‌توانید از اینجا ببینید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار