فتحی: برخی از بیرون باشگاه استقلال چشم به نیمکت شفر و صندلی‌های باشگاه دارند

تهران (پانا) - سرپرست باشگاه استقلال از تلاش برخی عوامل بیرونی برای بر هم زدن آرامش تیم استقلال خبر داد.

کد مطلب: ۸۵۷۱۳۷
لینک کوتاه کپی شد
فتحی:  برخی از بیرون باشگاه استقلال چشم به نیمکت شفر و صندلی‌های باشگاه دارند

به گزارش سایت باشگاه استقلال، ضیافت شام باشگاه استقلال در آستانه دربی پایتخت و در شب هفتاد و چهارمین سالگرد تاسیس این باشگاه برگزار شد. در این مراسم امیر حسین فتحی سرپرست باشگاه، جواد قراب و اکبر ملکی اعضای هیئت مدیره، نصرالله عبداللهی مدیرفنی، علی جباری، دکتر امین نوروزی معاون پزشکی، هادی مباشری معاون اجرایی، علی خطیر معاون ورزشی، اعضای کمیته‌های فنی، فرهنگی، پیشکسوتان، انضباطی و کادرفنی و بازیکنان حضور داشتند.

در این مراسم، فتحی ابتدا دقایقی در جمع بازیکنان صحبت کرد. سرپرست باشگاه استقلال در حاشیه مراسم امشب در جمع حاضران گفت: امشب عصاره‌های باشگاه استقلال در این مکان حضور دارند. سلطان علی جباری شناسنامه باشگاه است. نصرالله عبداللهی و مهدی کشاورز از بزرگان باشگاه هستند. اعضای کمیته‌های فنی، پیشکسوتان و انضباطی باشگاه نیز در کنار ما حضور دارند که خود من نیز با آنها خاطرات بسیاری دارم. به یاد دارم که چهل سال پیش در دربی به ورزشگاه رفتم و آقای نراقی که اینجا حضور دارد، گل تساوی را زد.

وی افزود: متأسفانه برخی از بیرون باشگاه خط می‌دهند و چشم به نیمکت وینفرد شفر و صندلی‌های باشگاه دارند. پرویز مظلومی و بهتاش فریبا که همواره بی‌ چشمداشت در کنار استقلال بودند، امشب اینجا هستند. مجید نامجومطلق ستاره خوش‌فکر تیم در کنار ما حضور دارد. مجید رضایی نیز در کنار امید روانخواه که در دربی گلزنی کرد و محمد مومنی که فردی تحصیلکرده و فنی است. استاد محمد فنایی نیز در جمع ما حضور دارد.

سرپرست باشگاه استقلال ادامه داد: قبل از دربی است و از شما می‌خواهم پس فردا خودتان باشید و شجاعانه بازی کنید. اگر یک درصد شکست خوردید، می‌گویم باخت برای من است. می‌گویم هیچ کسی، نه ابراهیمی، نه تیام، نه جپاروف و نه هیچ کسی مقصر نیست و من فقط مقصرم. از شما می‌خواهم شجاع باشید و رو به جلو بروید. اگر برنده بودید، این برد برای شماست. آقای شفر، هواداران شما را امسال مانند پارسال دوست دارند. شجاعانه به میدان بروید و برای پیروزی بجنگید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار