همزمان با سراسر کشور

شروع سال تحصیلی جدید با شعار " مدرسه زندگی ، نشاط و پویایی ، عدالت آموزشی " در مدارس شهرستان زاوه

همزمان با سراسر کشور زنگ مهر مقاومت ایثار در مدارس شهرستان زاوه به صدا در آمد.

کد مطلب: ۸۵۶۹۱۷
لینک کوتاه کپی شد
شروع سال تحصیلی جدید با شعار " مدرسه زندگی ، نشاط و پویایی ، عدالت آموزشی " در مدارس شهرستان زاوه

در آستانه سال تحصیلی جدید آئین نواختن زنگ مهر مقاومت ایثار در آموزشگاه نمونه دولتی صاحب الزمان (عج) و با حضور فرماندارشهرستان ، ریاست اداره حقوقی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی ، مسئولین ، شورای شهر و شهرستان ، خانواده های شهدا ، پیشکسوتان ،اولیا و مدیر آموزش و پرورش زاوه انجام شد .

فرماندار شهرستان زاوه در این مراسم عنوان کرد : آنچه مهر امسال را متمایز می سازد همزمانی آن با کلاس درس عاشورا و نهضت ماندگار آموزگار مکتب آزادی ،جهاد و شهادت ، حضرت حسین بن علی (ع) است بزرگ مردی که لحظه لحظه ی حیاتش برای تمامی انسانهای آزادیخواه و حق طلب سرشار از درس زندگی است .وی افزود : تقارن مطلع مهر و آغاز هفته دفاع مقدس یاد آور خلق حماسه بزرگ مردانی ازخیل معلمان و شاگردان مکتب ایثار و شهادت و فرصتی است برای تجدید میثاق مجدد با آرمان های امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر دفاع مقدس و پاسداشت ارزش های با شکوه انقلاب اسلامی.

مهدی زارعی ضمن توصیه مطالعه فراوان به دانش آموزان آنان را سرمایه های اجتماعی آینده خواند و گفت : شرایط و منطقه جغرافیایی امروز کشور ، یک شرایط متفاوتیست کشور ما کشور بزرگ ، مهم و با اقتدار در تمامی عرصه هاست که سعی دشمنان بر این است که این اقتدار را از ما بگیرند.

ریاست اداره حقوقی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام حزن و اندوه آل الله و شهادت سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله حسین (ع)و 72 تن از یاران باوفای آن حضرت و همچنین محکومیت حادثه تروریستی اهواز و گرامی داشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت : تقارن بازگشایی مدارس با ماه محرم باعث تبلور اندیشه حسینی در رفتار و اعمال ما و دانش آموزان خواهد شد.

دکتر عنوانی ضمن قرائت پیام مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی به تببین و تشریح شعار سال تحصیلی97-98 مدرسه زندگی، نشاط و پویایی و عدالت آموزشی پرداخت. وی پروژه مهررا نماد مدیریت در آموزش و پرورش دانست و گفت: سیاست و راهبرد اصلی وزارت آموزش و پرورش اجرای متوازن سند تحول بنیادین است

ریاست اداره حقوقی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد : امسال در خراسان رضوی از مرز 1.200.000 دانش اموز گذشته ایم و بیش از 4 درصد افزایش جمعیت دانش اموزی را در استان شاهدیم .حدود 90.000 هزار معلم عزیز در 9000 مدرسه و 45.000 کلاس درس در سطح استان مشغول فعالیت هستند .

مدیر آموزش و پرورش زاوه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس بویژه شهید معلم شهرستان شهید پایرنج و شهدای دانش آموز و همچنین شهدای حادثه تروریستی اهواز به مزین شدن سال تحصیلی جدید به شعار " مدرسه زندگی ف نشاط و پویایی و عدالت آموزشی اشاره کرد و عنوان کرد شعار امسال با این سه محور در واقع چراغ راه آینده خواهد بود .

محمد حسین عابدی یاد آور شد با همراهی جامعه فرهنگیان که همانا موتور محرکه اصلی آموزش و پرورش شهرستان زاوه هستند با تمام توان و بهره گیری از ظرفیت و پتانسیل موجود در شهرستان و همکاری نهادهای اداری و مردمی تلاش خواهیم کرد گامهای موثری در جهت پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت در شهرستان زاوه برداریم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار