مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل:

۸ شهرک صنعتی غیردولتی در استان اردبیل راه‌اندازی می‌شود

اردبیل (پانا) - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: براساس هدف‌گذاری‌های انجام شده ۸ شهرک صنعتی غیردولتی در استان ایجاد می‌شود که احداث پنج شهرک در حال اجرا بوده و صدور مجوز احداث سه شهرک صنعتی نیز انجام خواهد شد.

کد مطلب: ۸۵۵۸۸۱
لینک کوتاه کپی شد
۸ شهرک صنعتی غیردولتی در استان اردبیل راه‌اندازی می‌شود

علی نظری شیخ‌احمد در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: در راستای دستیابی به اهداف تعیین‌شده در حوزه اشتغال و تولید توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی از مهمترین سیاست‌هایی بوده که توسط دولت پیگیری می‌شود که در همین راستا احداث پنج شهرک صنعتی غیردولتی در استان اردبیل در حال اجرا است .

وی با بیان اینکه صدور مجوز احداث سه شهرک صنعتی نیز انجام خواهد شد، افزود: این شهرک‌های صنعتی در سطح استان در مساحت 130 هکتار اجرایی و عملیاتی خواهد شد تا شاهد راه‌اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی در این شهرک‌ها و رونق هر چه بیشتر تولید و اشتغال در سطح استان باشیم .

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان با اشاره به فعالیت 16 شهرک صنعتی در سطح استان اردبیل تصریح کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران می‌تواند زمینه‌ساز دستیابی به اهداف تعیین‌شده در بخش اشتغال شود که این امر در استان در دستور کار بوده که برای این مهم نیز مشوق‌هایی در نظر گرفته شده که به سرمایه‌گذاران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اردبیل ارائه می‌شود .

نظری شیخ‌احمد از تلاش برای توسعه و احداث شهرک‌های صنعتی غیردولتی در استان خبر داد و گفت: همچون شهرک‌های صنعتی دولتی برای شهرک‌های غیردولتی نیز معافیت مالیاتی هفت ساله در مناطق برخوردار و 13 ساله در مناطق غیربرخوردار به سرمایه‌گذاران و واحدهای مستقر در این شهرک‌ها ارائه می‌شود .

وی مدیریت شهرک‌های صنعتی غیردولتی را در اختیار بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران دانست و بیان کرد: در راستای تحقق اصل 44 قانون اساسی مبنی بر خصوصی‌سازی، تلاش می‌کنیم تا با حمایت‌های لازم از بخش خصوصی زمینه برای توسعه شهرک‌های صنعتی غیردولتی را در استان فراهم آوریم تا با استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی در این شهرک‌ها بتوانیم رونق تولید و اشتغال را شاهد باشیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار