در دبستان سادات راوند

آیین زنگ شکوفه ها برای کلاس اولی های کاشان نواخته شد

کاشان(پانا)-مدیر آموزش و پرورش کاشان گفت: یکی از مهمترین دستاوردهای دولت تدبیروامید، بهبود شاخص‌ها و کیفیت نظام آموزشی در مناطق کمتر توسعه یافته و حاشیه ای بوده که شاهد موفقیت‌های چشمگیری در این زمینه بوده ایم.

کد مطلب: ۸۵۵۷۷۴
لینک کوتاه کپی شد

حسین مقنی در آیین زنگ شکوفه ها در دبستان سادات راوند اظهار کرد: یکی از شاخصهای نظام های آموزش و پرورش پیشرفته دنیا، توسعه مراکز پیش دبستانی و افزایش افراد تحت پوشش آن است که در کاشان نیز این رقم افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: توسعه مراکز پیش دبستانی، باعث می شود دانش آموزان پایه اول ابتدایی با شرایط کلاس درس آشنا شده و خود را با شرایط مدرسه تطبیق داده و در مدرسه آرامش روحی و روانی داشته باشند.
وی اظهار کرد: برپایی آیین زنگ شکوفه ها در مدرسه سادات در منطقه راوند و تقارن آن با ماه محرم حامل این پیام است که عدالت آموزشی شامل همه دانش آموزان است و نظام آموزشی حق تحصیل را برای همه کودکان قابل احترام دانسته و برای توسعه آن تلاش می کند.

مدیر آموزش و پرورش کاشان گفت: امروز بیش از شش هزار و 500 نفر دانش آموز در کلاس اول مدارس این شهرستان حاضر می شوند که سه هزار و 200 نفر آنها پسر و بقیه در مدارس دخترانه ثبت نام شده اند .

مقنی افزود: در متوسطه اول نیز چهار 500 نفر در پایه هفتم ثبت نام کرده اند که دوهزار و 200 دانش آموز پسر و 2300 نفر دختر هستند و در پایه دهم نیز سه هزار و 420 نفر ثبت نام کرده اند که یک هزار و 820 نفر در مدارس پسرانه و بقیه دانش آموز دبیرستانهای دختران می باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار