پیاده‌راه رشت در تاسوعا و عاشورا میزبان نمایش‌های مذهبی است

رشت (پانا) - در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی، نمایش های مذهبی در پیاده‌راه فرهنگی رشت اجرا می شود.

کد مطلب: ۸۵۵۱۰۹
لینک کوتاه کپی شد
پیاده‌راه رشت در تاسوعا و عاشورا میزبان نمایش‌های مذهبی است

علیرضا حسنی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت اظهار کرد: نمایش روابط عشق، نسخه نو و کاروان عشق از نمایش هایی است که در روزهای تاسوعا و عاشورا در پیاده راه فرهنگی رشت ، میدان شهرداری و مقابل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اجرا می شود.
وی افزود: نمایش روایت عشق ظهر فردا (چهارشنبه) مقابل سازمان فرهنگی شهرداری، نمایش نسخه نو ساعت 18 همین روز در پیاده راه فرهنگی و نمایش کاروان عشق ساعت 20 تاسوعا در میدان شهرداری برگزار می شود.
به گفته حسنی ، نمایش نسخه نو در روز پنجشنبه عاشورای حسینی قبل از اذان مغرب و عشا در محل دائمی نمایش خیابانی، نمایش روابط عشق ساعت 18 عصر همین روز در پیاده راه فرهنگی و نمایش کاروان عشق ساعت 20 در پیاده راه فرهنگی رشت اجرا خواهد شد.
وی یادآور شد: علاوه بر اجرای این نمایش ها در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی، هر شب در محل دائمی نمایش های خیابانی در جلوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت روایت عشق به نمایش گذاشته می شود.
سوگواره عاشورایی و برپایی تکیه هنرمندان از دیگر برنامه های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت به مناسبت ایام سوگواری ماه محرم است. تماشاخانه روباز سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت نیز در این ایام با رویکرد مذهبی به اجرای برنامه ها اقدام می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار