مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی: 56 بازرس استانی فعالیت‌های بازگشایی مطلوب مدارس را رصد خواهند کرد

تبریز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: ۵۶ بازرس استانی فعالیت‌های بازگشایی مطلوب مدارس در استان را با حضور در نواحی و مناطق رصد خواهند کرد.

کد مطلب: ۸۵۵۱۰۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی: 56 بازرس استانی فعالیت‌های بازگشایی مطلوب مدارس را رصد خواهند کرد

مدیرکل آموزش وپرورش استان آذربایجان شرقی در ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان به ریاست استاندار آذربایجان شرقی در محل استانداری با بیان اینکه اقداماتی همچون توزیع کتب درسی، تزئین فضای مدارس بمناسبت محرم، آغاز مهر و هفته دفاع مقدس صورت گرفته است، گفت: بیش از ۹۰ درصد پیش بینی دستگاه تعلیم وتربیت در حوزه بازگشایی تحقق یافته است.

جعفر پاشایی تصریح کرد: ۵۶ بازرس استانی فعالیت های بازگشایی مطلوب مدارس در استان را باحضور در نواحی و مناطق رصد خواهند کرد.

وی در ادامه روند مطلوب ساماندهی نیروی انسانی را یادآور شده و گفت: تقریبا بیش از نیمی از صدور ابلاغ ها به صورت سیستمی صورت گرفته است و با پیش بینی های لازم مشکل کمبود نیرو جبران می شود.

پاشایی خاطرنشان شد: مهر امسال 715 هزار دانش آموز در 8هزار و 200 مدرسه و 5 هزار و 200 فضای فیزیکی سالتحصیلی را در استان آغاز می کنند.

وی در پایان از کسب 4 مدال کشوری المپیاد نانوفناوری توسط دانش آموزان استان خبر داد و افزود: آذربایجان شرقی رتبه سوم کشوری فناوری نانو را به دست اورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار