سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی: امروز دوران دفاع مقدس دیگری است

ارومیه (پانا) - سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گفت : استکبار در طول این 40 سال، همواره موانعی را برای سر راه انقلاب اسلامی ایجاد کرده و اکنون نیز با اعمال تحریم ها بدنبال ضربه زدن به انقلاب است لذا اکنون نیز دوران دفاع مقدس دیگری است و باید در این مقطع با حفظ وحدت و همدلی، پوز دشمن را به خاک بمالیم.

کد مطلب: ۸۵۴۷۹۱
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی: امروز دوران دفاع مقدس دیگری است

علی مصطفوی در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس گفت: دوران دفاع مقدس یک نقطه عطف در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی است؛ در این دوران بود که جوانان ما به فرمان حضرت امام(ره) و با خودباوری و خوداتکایی در جبهه ها حضور یافتند و جنگ را مدیریت کردند.

وی افزود: در گذشته هرگاه جنگی رخ می داد بخشی از خاک کشور از دست می رفت؛ اما افتخار می کنیم که در دوران دفاع مقدس یک وجب از خاک کشور کم نشد و ما با افتخار و با خون خود از تمامیت ارضی کشورمان دفاع کردیم.

مصطفوی تصریح کرد: دشمن همیشه در کمین برای ضربه زدن به انقلاب بوده است اما به کوری چشم دشمنان این انقلاب امسال چهلمین سالگرد پیروزی خود را جشن می گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اهمیت اتحاد و همدلی را مورد تاکید قرار داد و گفت: آنچه که دشمن را می ترساند اتحاد و انسجام ماست؛ بنابراین با حفظ وحدت و همدلی می توانیم از این برهه تاریخی نیز با سربلندی عبور و دفاع مقدس دیگری را در تاریخ به ثبت برسانیم.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: 135 عنوان برنامه برای هفته دفاع مقدس سال جاری تدارک دیده شده است که توسط 6 کمیته این ستاد اجرایی می شود.

سرهنگ جلیل وحیدی ادامه داد: دفاع مقدس گنجینه بزرگی است که باید به درستی گرامی داشته شود تا نسل های آینده به رشادت های دلیرمردان این مرز و بوم پی ببرند.

حمایت همه جانبه نهادهای اداری آذربایجان غربی از ستاد راهبردی جمع آوری آثار دفاع مقدس، ابتکار و ایجاد شور و نشاط در برنامه های هفته دفاع مقدس و جلوگیری از هدر رفت منابع از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

در ادامه این جلسه نمایندگان دستگاه های اجرایی میراث فرهنگی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، امور بانوان استانداری، سپاه شهدای استان و آموزش و پرورش آذربایجان غربی به بیان نظرات و پبشنهادات خود پرداختند.

همه ساله از 31 شهریور تا ششم مهر به نام هفته دفاع مقدس در کشورمان گرامی داشته می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار